KissanKulmasta

Erään narkolepsiaan sairastuneen lapsen äidin kirje

En ole itkenyt vuosiin. Tänään minä itkin.

Tunnen vihaa -niin, sitäkin, surua, voimattomuutta ja myötätuntoa.

Kunpa osaisin sanoa jotain, tehdä jotain auttaakseni näitä lapsia, heidän vanhempiaan ja läheisiään.

Tunnen myös taistelutahtoa. Tämä ei tähän jää!

Emme saa antaa THL:n ja hallituksen lakaista kärsimystä arkistokaappeihin piiloon.

Emmekä anna!

Lukekaa alta erään THL:n "tehokkaista ja turvallisista" sikainfluenssarokotteista aivovaurion saaneen lapsen äidin kirje. Se kirje voisi olla Sinulta. Se voisi.

 

Riikka

----------------THL----------------THL----------------THL--------------THL------------- THL--------------

 

 

Kirjoitus on julkaistu Aamulehdessä 3.12.2010.

Lasten narkolepsia on kansallinen kriisi

"Kohtaan lapseni vieraat silmät, erilaisen katseen. Kysymys ei mene perille, vastaus tulee viiveellä tai ei ollenkaan. Toiminnot ovat hidastuneet, elimistö on jatkuvassa unessa. Unta on paljon, muttei se piristä. Muisti pätkii niin, ettei muutamia minuutteja sitten tapahtunut pysy enää mielessä. Jokainen toiminto pitää ohjata, käskyttää ja toistaa useaan kertaan. Lääkkeet eivät auta. Missä on valoisa, luonnollinen, terve ja onnellinen lapsemme. Mikään ei ole kuin ennen.

 

Mikä pelko onkaan sisälläsi, kun kysyt: Äiti, miksi joka paikkaa heikottaa? Miksi jalat pettävät? Miksi kasvojen voima häviää? Apua, ääntä ei tule suusta. En pysty liikuttamaan mitään paikkaa. En pysy hereillä. Auta, pääni retkahtelee. On vaikea olla. Nukahtaminen pelottaa. En ole oikeasti tällainen äkäinen kiukkupussi. Se en ole minä. Mikä minulla on?

Sinä itket, minä itken. Elämä on vain sisäänhengitystä ja uloshengitystä. Jaksa vielä, rakas, jos joku keksisi hoidon, lääkkeen, avun. Haluaisin niin sanoa, että olosi helpottuu kohta. Sinulla on narkolepsia. Koko perhe sairastaa ja suru sekä tuska ympäröivät myös sukulaiset ja ystävät.

Sairastuneita lapsia on valtavasti - useita kymmeniä. Lisää tulee koko ajan. Mitä alueita aivoissa sikainfluenssarokote on vaurioittanutkaan? Oireiden rajuus kielii narkolepsian lisäksi vakavasta aivovauriosta. Tätäkö loppuelämä tulee olemaan?

Vanhemmat järjestäytyvät ja selvittävät asiaa: etsivät huippuasiantuntijoita, pyytävät apua erikoislääkäreiltä, soittavat virkamiehille, kirjoittavat lehtiin, antavat haastatteluja, tekevät lausuntoja, kanteluita, tutkintapyyntöjä, yrittävät selvittää vieraskielisiä lääketieteen tutkimuksia, roikkuvat sähköpostissa tukien toisiaan ja kertoen konsteja seuraavasta päivästä selviytymiseen. Vanhemmat hoitavat lapsiaan ja joutuvat itse osallistumaan selvitystyöhön. Huoli ja suru on valtava. Milloin energia loppuu?

Lääkärit yrittävät auttaa parhaansa mukaan. THL:n virkamiehet sen sijaan pesevät käsiään. Tosiasiassa heidän pitäisi auttaa perheitä ja tulla heidän puolelleen, yhteiseen taisteluun. Heidän tulisi olla koko ajan säännöllisessä yhteydessä sekä perheisiin että maailman tiedeyhteisöihin, jotta lapsille saataisiin apua.

THL:ssä riittää lääkäreitä varmasti niin paljon, että jokaiseen kotiin voitaisiin sijoittaa yksi vaikka viikoksi katsomaan tätä kauheutta. He huomaisivat, että tarvitaan omaishoitajia, henkilökohtaisia avustajia, koulukyytejä, erityisopetusta, opetuksen järjestelyjä.

Kun Chilen kaivosonnettomuuden pelastustyöt olivat käynnissä, maan presidentti ja kaivosministeri valvoivat henkilökohtaisesti, että miehet tulivat putkesta ulos. Samalla he huolehtivat vaimoista ja lapsista ja iloitsivat aina onnistuneesta pelastumisesta.

Virhe tapahtui. Sikainfluenssarokote sisälsi aineita, jotka vaurioittivat lastemme aivoja. Näin monen lapsen sairastuminen harvinaiseen sairauteen on kansallinen kriisi.

Suomen pitäisi nimetä yksi koordinaattori, joka pitäisi yhteyttä perheisiin ja viranomaisiin, selvittäisi tuet ja pykälät, etsisi apukanavat, ohjaisi oikeisiin osoitteisiin, ettei kaikkea tarvitsisi itse onkia selville, anella, pyydellä, pelätä ja pettyä. Voisiko oman hoitavan lääkärin lisäksi joku maamme spesialisteista perehtyä kaikkiin tautitapauksiin?

Auttakaa, että jokainen lapsi pääsisi tunnelista pois! "

Äiti
kaikkien sairastuneiden puolella

 

-----------------------------

Adressi http://www.adressit.com/ei_pakkorokotuslaille

THL:lle ollaan siirtämässä päätäntävaltaa pakkorokotuksista

Piditkö tästä kirjoituksesta? Näytä se!

0Suosittele

Kukaan ei vielä ole suositellut tätä kirjoitusta.

NäytäPiilota kommentit (400 kommenttia)

Alexandrium (nimimerkki)

Hei! Kiinnostaa tuo MTV3 ja Bilderberg yhteys. Miten linkität nuo kaksi toisiinsa?

jouuko (nimimerkki)

Niin se pointti oli, niille jotka uskovat kusenkeltaista lehdistöä;) pahahoitaja uskotko sinä?

Vieras (nimimerkki)

Sternocleidomastoideus.
Kiitos Paha hoitaja,kiitos että sait sinäkin silmäni avautumaan ja ottamaan foliokääreen pois päästäni.Nyt sen TIEDÄN,että THL:ään eikä teihin "rokotettuihin"ole todellakaan luottamista:

Vieras (nimimerkki)

Valtamedia on saman klikin omistuksessa, joka omistaa maailman rahajärjestelmän.

Tehkää itsellenne palvelus ja katsokaa tämä 8 osainen The Calling.

1/8
http://www.youtube.com/watch?v=BxjTA78LJ38&feature...

2/8
http://www.youtube.com/watch?v=Xx3XK5V-c28&feature...

routa (nimimerkki)

Paha hoitaja, voiko yksityisen puolen lääkäri olla liian työllistetty maksetulla ajalla tekemään työtään? Tämä oli uutta. Ehkä hän on vain helpon rahan perässä ja määrää oireeseen suositeltua lääkettä lähtemättä selvittämään, voisiko oireiden syntyyn vaikuttaa. Ehkä näin, tai ehkä tämä on protokolla. Nääs tietääkseni oireisiin EI ole korjaavaa ohjetta perinteisellä lääketieteellä. Sama juttu lukuisien autoimmuunisairauksien kohdalla, lääkitään ja paikataan tilaa, mutta tilan syntyä ei osata purkaa. Olen hivenen tutustunut funktionaaliseen lääketieteeseen. Käsittääkseni länsimaiset tavat, mutta ajatuksena kokonaisvaltainen suhtautuminen potilaaseen, lähdetään oireiden lääkitsemisen sijaan etsimään syyt oireisiin ja eliminoimaan oireet sitä kautta. Korjatkaa jos olen väärässä. Mullistavaa, että ravinnon kautta voidaan vaikuttaa moniin autoimmuunisairauksiin tai kuinka vähäisessä tiedossa onkaan ravinnon merkitys eri sairauksien puhkeamiseen ja jokseenkin lääketieteen vähättelevä asenne ravinnon ja sairauksien yhteydellä. On kai helpompaa katsoa lääkeyhtiön kirjasta sopiva droppi tai voide oireeseen.

Lääkäreille, leikkauksille ja hoidolle on tarve, mutta mielestäni systeemissä ja katsantotavassa on paljon kehitettävää erityisesi sairauksien kohdalla. Miksi kehitystä pelätään?

Vieras (nimimerkki)

Siinä on jonkin verran kyse myös pelkästään potilaalle varatusta ajasta. Jos lääkärin pitäisi selvittää 15 minuutissa monisairaan vanhuksen tila ja arvioida, mikä lääkitys sopii hänen lääkecoctailiinsa, se on verrattain suuri ajallinen haaste hyvällekin lääkärille. Ikääntynyt ihminen ei saa edes vaatteita päältään tutkimusta varten alle 5 minuutin.

Tuttavani kävi eräällä vaihtoehtoisia niksautushoitoja tarjonneella terapeutilla selkäongelmien takia. Häntä tutkittiin tunnin ajan ja hän pääsi vaivastaan. Hinta 50 €. Verrattain hyvä tulos ilman lääkemääräyksiä vielä.

Vieras (nimimerkki)

Antti Heikkilä on tänään kirjoittanut uuden merkittävän blogin.

KADONNUT JOHTAJUUS
http://www.anttiheikkila.com/index.php?id=2&art=216

Tommi Mäkinen

"Pari esimerkkiä: THL:n pääjohtaja Pekka Puska menetti hermonsa, kun asiat eivät sujuneet lääketehtaan antamien nuottien mukaisesti. Koko H1N1 –rokotuskampanja oli täysin turha, mikä on ollut aina tiedossa. Influenssaa ei kerta kaikkiaan pysäytetä rokotuksilla. Nyt entisestä poiketen myös raskaana olevat peloteltiin ottamaan rokotus. Mahdollisia komplikaatioita ei tutkita, ja jos jotain ilmenee, ne lakaistaan maton alle. Klassista vastuun pakoilua ja hallitsemista pelolla. Oheisena linkki, jossa arvioidaan rokotusten tehoa. Niille, jotka kannattavat THL:n toimia: lukekaa virusopin perusoppikirjat uudestaan."

Siis Suomessa raskaana olevat peloteltiin ottamaan rokotus. esim. Briteissä ja Sveitsissä Pandemrixiä ei suositeltu/annettu raskaana oleville..

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/2009/10/...

onkohan pahahoitaja lukenut virusopin perusoppikirjoja?

Vieras (nimimerkki)

http://radioislam.org/protocols/indexfin.htm

juutalaiset omistavat tai hallitsevat 95 % maailman medioista ja omistavat keskuspankit, imf:t sun muut. Lukekaa tämä, niin silmät avautuu.

Vieras (nimimerkki)

Medioitten avulla nämä sikaflunssa hysteriatkin rakennetaam !!!

Vieras (nimimerkki)

Mediat eivät puutu näihin asioihin, koska ne toimii yhteistyössä serkkujensa kanssa. Sikaflunssa hysteria rakennettiin juutalaismedioitten avulla. Sitten paikalliset mediat toistavat papukaijan lailla stt:n ja Reutersin kautta tullutta sanomaa.

mirjaleena (nimimerkki)

uurija: "Tällä kertaa olen täsmälleen samaa mieltä pahan hoitajan kanssa, joka kirjoittaa:

"Rokoteinfo on yleensäkin ottaen sellainen organisaatio, jonka juttuihin en lähtisi uskomaan edes seulottuna totuutena - sen verran foliohattumeininkiä on koko touhu."

Rokoteinfo.fi on rokotevalmistaja GlaxoSmithKlinen perustama sivusto.
Se kirjoittaa lääketehdaslähtöistä rokotuspropagandaa. En lähtisi uskomaan GSK:n rahoittaman tiedotuskanavan juttuihin muutoin kuin hyvin seulottuina. Toki niitäkin on joskus vilkaistava."

Kiitos ihmisille informaatiosta, Uurija. Paha hoitaja sisimmässään jo taitaa totuuden ymmärtääkin.

Mutta minulla onkin todiste Pahan hoitajan oikeassa olemisessa. Lähiradio-ohjelmassa Rokoteinfon ihmiseltä kysyttiin, onko totta mitä puhun, eli onko Pandemrix nanorokote. Hän vastasi, että puhun hölyn pölyä. Sen lisäksi hän sanoi, että en ole töissä ollenkaan, vaikka putkeen olen ollut töissä 15 vuotta, nyt väestövastuulääkärinä.

Paha hoitaja, ajatteleppa, olen ainoa suomalainen lääkäri, joka on yrittänyt julkisesti kertoa, että adjuvantti tehtiin nanoteknologialla, minkä vuoksi haittavaikutukset ovat tuntemattomat ja teho myöskin tuntematon. Olen kirjoittanut blogiini aiheesta niin, että kirjoitusten linkeistä kertyy yksi sivullinen. Toistaiseksi kukaan vastaväittäjä ei ole kumonnut, mitä olen kirjoittanut. No, miksi olisi, kun ne ovat tieteellisistä julkaisuista, jotka ovat päteviä. Juuri sen vuoksi GSK tuottaa minusta valheita, se on hyvä esimerkki siitä, mihin uskot.

Tuo MTV linkki yllä valehtelee (THL). On vain yksi käytössä ollut nanoteknologialla valmistettu influenssarokote (ei liene ollut Suomessa käytössä?) Kun puhutaan nanoluokan aineista, pienetkin muutokset rokotteessa voivat tehdä merkittäviä muutoksia rokotteeseen, joten turvallisuusdataa ei voi verrata. Pandemrixillä ei ollut mitään tekemistä tavallisten influenssarokotteiden kanssa.

uurija (nimimerkki)

Mirjaleena, olet tehnyt uraauurtavaa työtä. Tuhannet ovat asioita seuranneet ja tietävät totuuden.

Olihan varuskunnan epidemiologinkin vain viikolla huokaistava, että sikarokotteita ei Suomessa voi pakolla (enää) pistää, ilmapiiri ei salli.
Siitä sinä ja Riikka voitte ottaa ansiota itsellenne. Olette työntäneet 'ilmapiirin' ohi kriittisen pisteen, jossa ihmisten tietoisuus on kasvanut niin, ettei laumamentaliteetti enää täysin tomi.
Olette tehneet uskomattoman urakan viime talvena - ja olette seuranneet tilannetta senkin jälkeen.
Teidän sivuja luetaan lääkebisneksen piireissä enemmän kuin kehdataan myöntää.
Ja tieto leviää kansalaisten keskuudessa koko ajan.

Rokote- ja lääkebisneksen hulluus on menossa yli kaiken kohtuuden. Pimeys on syvintä ennen päivän sarastusta.

Rokotuskokeiden ja massarokottamisten Hullujen päivien kohtalona on päättyä kulttuurisesti naiivissa, hyväuskoisessa ja eristetyssä Suomessa piakkoin, kun valutta romahdutetaan tekaistuun finanssikriisiin ja kulutus putoaa.
Tottahan isot korporaatiot tietävät, että maaniset juhlat pian päättyvät ja musiikki loppuu.

Muutaman vuoden kuluttua on pula ihan oikeista elämän välttämättömyyksistä. Vai meinaavatko kehittää rokotteen nälkää ja kylmyyttä vastaan? Ota tämä ihmerokote, niin voit syödä vain kerran viikossa huonolaatuista ravintoa ja pudottaa reilusti asuntosi lämpötilaa.
Tottapuhuen, S-marketit ja Cittarit muistuttavat pian entisiä Neuvostoliiton kioskeja, jossa kaikki tavara oli lasin takana ja sormella osoitettiin, mitä haluttiin. Energia, asuminen, liikkuminen, kaikki kallistuu ennen kokemattomasti. Se on jo totta kolmansissa ja neljänsissä maissa. Cancunin eilinen ilmastokokouspäätös takaa elämisen hinnannousun meilläkin.
Eliitit eristäytyvät muurien, panssarilasi-kulkuneuvojen ja aseistettujen koirapartioiden suojiin.

Vieras (nimimerkki)

"Kuka tahansa foliohattuhörhö voi tällaiseen tietokantaan kertoa kuinka autismi puhkesi samalla sekunnilla kuin piikki upposi ihosta läpi."

Tällaisilla kommenteilla lapsenuskoiset lääketeollisuuden mannekiinit tekevät vain ITSENSÄ naurunalaisiksi, eivät suinkaan "foliohattuja".

Totta tietysti on, että tännekin eksyy yhtä sun toista roskaa, mutta itse en kyllä menisi hutkimaan mitään, ennen kuin olen tutkinut. Nämä hutkijat eivät vaivaudu tutkimaan yhtäkään tarjottua tieteellistä linkkiä, niin syvälle heihin on juurtunut asenne, että KAIKKI täällä on hörhöilyä. HE tietävät asiat paremmin kuin monta vuotta tiedettä työkseen tehneet ja tutkimustuloksistaan kirjoittavat asiantuntijat tai yötä päivää kansalaisilta pimitettyä tietoa penkovat älykkäät kansalaiset.

Käyttäjän mirjaleenaisoaho kuva
Mirjaleena Isoaho

http://mirjaleenaisoaho.puheenvuoro.uusisuomi.fi/5...

Mielenosoitus narkolepsialasten vanhempien pyynnöstä!
STMn piha-alue 13.12. klo 12.30-14.30 Meritullinkatu 8, Helsinki
Tule antamaan julkisuusarvoa näiden lasten auttamiseksi , lehdistötilaisuus 13-14!

Kaikki ovat tervetulleita - Linkitä eteenpäin!!

Ministeriö järjestää sittenkin tilaisuuden narkolepsialasten perheille -Kotimaa - Keskisuomalainen
www.ksml.fi

Paikalla ovat ainakin Riikka Söyring, Anu Lindroos ja minä

137 (nimimerkki)

En tiedä onko tätä tutkimusta jo joku linkittänyt tänne...

Myths and Facts: Study Verifies That There Is No Value In Any Flu Vaccine
http://preventdisease.com/news/10/121010_no_value_...

Onhan näitä (nimimerkki)

Hei Riikka

Tänne kakkossivulle kirjoitetuista kommenteista tulleista sähköposti ilmoitusta kun klikkaa, niin aukeaa ensimmäisen sivun aivan yläosa.

Voiko asialle tehdä jotain?

"Paha" hoitaja (nimimerkki)

uurija: Pahoittelen kirjoitusvirhettä - sivustojen nimet tosiaan ovat hyvin samanlaisia. Olen tosin täysin eri mieltä siitä, miten luotettava rokotusinfo on. Kyseisen yhdistyksen väki levittää virheellistä tietoa ja itseasiassa suoranaisia valheita rokotteista. Valitettavasti on ihmisiä, jotka uskovat heitä.

jouuko: En todellakaan luota keltaiseen lehdistöön, jonka päätavoitteena ei ole välittää tietoa vaan myydä mahdollisimman monta lehteä journalistisista periaatteista ja totuudesta välittämättä.

routa: Lääketiede on monesti, etenkin diagnostiikan osalta, poissulkemista. Perusperiaate on mahdollisimman vähäinen kajoavuus - jos potilaan vaivan voi hoitaa turvallisesti ja tehokkaasti muuten kuin leikkaamalla, sitä parempi. Kyllä, lääkäreillä on käytössä Pharmaca Fennica, joka listaa muutamaa erityislupavalmistetta lukuunottamatta kaikki maassa myytävät lääkkeet ja sisältää niistä kaikki oleelliset tiedot.

Autoimmuunisairauksiin ei vaihtoehtolääketieteestä löydy apua sen enempää. Autoimmuunisairaus kun on sairaus, jossa elimistö hyökkää jostakin syystä itseään vastaan. Yleisimpiä näistä ovat erilaiset reumat. Lääketiede on tosin kehittynyt näiden hoidon suhteen kohtalaisen paljon ja mahdollistaa nykyään reumaatikoille huomattavasti paremman elämänlaadun kuin aiemmin - toki tämä vaatii lääkitystä.

Se lääketiede, jonka tunnen, painottaa oikeanlaista ravitsemusta monissa asioissa. Kaikkeen ravitsemuskaan ei valitettavasti voi vaikuttaa - geenien ollessa mitä on, voit syödä kuinka tahansa terveellisesti ja välttää esimerkiksi kolesterolia, mutta silti tulet saamaan kohtalaisen todennäköisesti sepelvaltimotaudin ja sen seurauksena sydänkohtauksen. Näitäkin on tullut nähtyä.

Mielestäni on surkuhupaisaa, että monesti ne jotka vannovat vaihtoehtohoitojen nimeen selittävät suu vaahdossa ja silmät kiiluen, kuinka lääkkeet ovat niin kalliita ja ostavat sitten sadoilla tai jopa tuhansilla euroilla vuodessa kaikenlaisia vaihtoehtotuotteita, joiden tehosta ei ole minkäänlaista tieteellistä tutkimusta, kun taas lääkkeillä tällainen on pakostakin oltava.

Mitä juutalaisiin tulee, tässä aletaan olla aika lähellä sellaista rikosnimikettä kuin kiihoitus kansanryhmää vastaan.

tuuleenhuutaja (nimimerkki)

En ole seurannut kaikkea keskustelua, mutta mitä valheita rokotusinfo levittää?

repe (nimimerkki)

Niinpä niin. Etnisyys ja uskonto on tässä yhteydessä kiellettyä mainista. Toista on islamin kohdalla. Katso vaikka kirjoittelua tänään. Miksihän toiset ovat arvokkaampia kuin toiset?

"Paha" hoitaja (nimimerkki)

Niin, ja kun tartutte johonkin kirjoittamaani, miettikää hetki, ennen kuin ryhdytte tunkemaan minulle sanoja suuhun, kiitos.

"Paha" hoitaja (nimimerkki)

Tuuleenhuutaja: Rokotusinfo ry. on yleisesti rokotuksia vastaan ja esittää kaikenlaisia väitteitä siitä, miten rokotteet tekevät sitä ja tätä, vaikka minkäänlaista tieteellisesti todistettua pohjaa näille ei ole. Yhtenä hyvänä esimerkkinä on tiettyjen rokotteiden väitetty vaikutus autismin syntyyn, mikä on lähinnä surkuhupaisaa.

Kyseinen yhdistys näkee mörköjä jokaisen nurkan takana ja yhdistyksen avainhenkilöt esittävät suuria auktoriteetteja rokotuksiin liittyen, vaikkei heillä kenelläkään ole sellaista koulutusta, jonka perusteella he voisivat asioista juurikaan mitään tietää.

Valitettavasti ihmiset lukevat netistä kyseisen koplan juttuja ja uskovat niistä ainakin osan - kyseisen tahon toiminta on täysin vastuutonta. Jos lääkäri tekee virheen, hän on siitä vastuussa, ei potilas. Jos ihminen lukee jotakin netistä ja tekee virheen itse, kuka on vastuussa? Jutun kirjoittaja, mutta kun laki ei kiellä kirjoittamasta ja vastuu on lukijalla...

Vieras (nimimerkki)

Missä vastuussa muka lääkäri on?

Sillä kokemuksella mikä minulla on jo vuosikymmenten aikana lääkärit ja hoitohenkilökunta puolustaa toisiaan ja potilas useimmiten jää yksin ongelmineen.

Lääkäri ei kuin joitain hyvin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta kuuntele potilasta, vaan esimerkiksi määrää lääkkeitä, jotka potilaalle ei sovi ja siinä sitten onkin selvittelmmistä saadakseen asian oikaistuksi.

Liian pitkiä tarinoita tähän kirjoitettavaksi se on aivan turhaakin, niin tulkitsen kirjoittamasi.

Hoitajana sinun tulisi olla selvillä siitä, että joku lääke sopii toisille ja sairastuttaa toiset ihmiset.

Rokotteiden kanssa sama juttu.

Me ihmiset olemme yksilöitä vahvuuksinemme ja puutteinemme myös solujemme osalta.

Vieras (nimimerkki)

Voihan sitä esittää näitä äärimmäisiä kantoja. Rokotusinfo ei ensinnäkään ole tutkimuskeskus, vaan kansalaisaktivismisaitti. On selvää, että he valikoivat tietonsa oman projektinsa mukaisiksi.

Rokotusinfossa on kuitenkin myös linkkejä tieteellisiin artikkeleihin. Saastuvatko tutkimustulokset, jos ne linkataan Rokotusinfon sivuille? Vain onko kyse enemmän siitä, kenen tieteellisiä tutkimuksia uskotaan?

Suomalainen käsitys medialukutaidosta on toisinaan kieroutunut. Nettisaitin kaikki tieto pitäisi tuomita sen tuottajan mukaan. Jos kirjoittaja kuuluu ryhmään XXXXX, kaikki hänen ajatuksensa ovat sen ajattelutavan saastuttamia ja hänen ammatillisilta näkemyksiltään lähtee pätevyys, koska hän on mukanan ryhmässä XXXXX, jolla on ideologia XXXXX.
Usein näistä lähteistä sanotaan perusteetta ja erittelemättä, että ne ovat huuhaata. Jos Rokotusinfo siis ajaa eteenpäin rokotekriittistä ajattelua, se saastuttaa heidän materiaalinsa riippumatta siitä, mitä se sisältää?

Ihmisillä ja aktivistiryhmillä on kieltämättä erilaisia vinoumia ja ylilyöntejä ajattelussaan, mutta se ei tuhoa kaikkea heidän ajatteluaan ja heiltä voi kuitenkin oppia tai saada heidän kauttaan vinkkejä siitä suunnasta, mihin kannattaisi katsoa ja mitkä ovat tärkeitä kysymyksiä. Sen jälkeen voi perehtyä niihin tarkemmin ja tutkia, onko siellä ongelma.

Kun tulee kyse vallassa olevan ajattelun (tieteellisen, hallinnollisen, yleisen mielipiteen) kriittisestä arvioinnista, sellaiset ajatukset eivät yksinkertaisesti tule helposti hyväksytyksi ja julkistetuiksi tieteellisissä tai virallisissa julkaisuissa. Yhteiskunnassa pitää olla varaa kriittisten äänien kuulemiseen ja muunkinlaiseen ajatteluun, kun siihen, että vaihtoehtoiset äänet pitää tappaa ja leimata huuhaaksi. Jos ne vielä terveyden kannalta pitävät paikkansa, siinä myös pelastaa itsensä ja läheisensä. Tämä pätee minusta esimerkiksi sikaflunssarokotekeskusteluun. Jos kritiikki olisi vaiennettu, missä oltaisiin nyt?

uurija (nimimerkki)

Paha hoitaja kirjoittaa jälleen kokoelmallisen epätotuuksia, joita on antanut itselleen kertoa.

Pahan hoitajan tekstistä käy taas ilmi, ettei hän ole itse perehtynyt rokotusinfo.fi -sivustoon, vaan toistelee rokotevalmistajien ja THL:n väittämiä.

Rokotusinfon sivuja kannattaa seurata, vaikkei olisi edes erityisemmin kiinnostunut rokotuksista.
Sivut ovat Suomessa harvinainen esimerkki korkeatasoisesta, asiaperusteisesta debatista, jonka toinen osapuoli vain ei valitettavasti useinkaan viitsi suoraan kommentoida rokotusinfon esiin nostamia epäjohdonmukaisuuksia heidän esiintuloissaan.

Rokotusinfo seuraa mediaa, viranomaisia sekä järjestöjä laajasti kotimaassa ja ulkomailla.
Sivusto on toiminut useiden vuosien ajan, sillä on kattavat arkistot mm. viranomaisten omia tiedotteita ja julkaisuja.
Arkistotietoihin, jotka median kuluttajilta usein unohtuvat, viitataan tiuhaan ja niitä verrataan uusiin viranomaislausuntoihin.
Rokotusinfo julkaisee myös rokotevalmistajien joutumiset oikeuteen rikoksistaan.
Se kertoo millaisia rikokset ovat laadultaan olleet sekä kuinka suuria ovat maksettaviksi koituneet miljoonaluokan korvaukset, joista media ei meillä viitsi juurikaan kertoa.

Onhan tämä kaikki varmaankin shokki niille, jotka eivät netissä osaa etsiä ja arvottaa tietoa omin päin ja kuvittelevat THL:n ja lääketehtaiden omia tiedotteita valheiksi silloin, kun ne julkaistaan rokotusinfo.fi:ssä. Jonkinlaista taikauskoa tällainen yksisilmäisyys on, ei muuta voi sanoa, paha hoitaja.

Rokotusinfo on piikki lihassa rokotuskokeita ja rokotteita vastuuttomasti ja ylimielisesti kansalaisille ehdotteleville viranomaistahoille, jotka eivät perusta toimiaan lääketieteeseen vaan rahan ja vallan kahmintaan.

On olemassa vaarallinen viranomaisilmiö, jossa puoskaroidaan ja tehdään huuhaata lääketieteen sisällä.
Valkotakkien kaavun suojissa tehdään pimeyden töitä jotka eivät perustu virusoppiin tai lääketieteen tunnustamiin faktoihin.

Tälle epämiellyttävälle seikalle pahan hoitajan kaltaiset hyväuskoiset puurtajat ovat täysin sokeita.
He suostuvat THL:n ja rokotevalmistajien sekä heiltä korruptiorahaa saavien äänitorviksi, koska eivät osaa tai halua ottaa asioista selvää.

Rokoteinfo analysoi ja julkaisee sekä arkistoi jokseenkin kaikki THL:n, rokotevalmistajien ja lainsäätäjien sanojen ja tekojen ristiriitaisuudet ja suoranaiset epätotuudet.

Onko pahalla hoitajalla todisteet, etteivät rokotukset aiheuta autismia?

Vieras (nimimerkki)

Surkuhupaisaa:

Iltalehti:
"STM: Rokotteella ilmiselvä yhteys narkolepsiaan

Maanantai 13.12.2010 klo 13.49 (päivitetty klo 13.58)

Sosiaali- ja terveysministeriön kansliapäällikkö Kari Välimäki sanoi maanantaina, että sikainfluenssarokotteella on ilmiselvä yhteys narkolepsiaan.

Vanhemmilla ja sosiaali- ja terveysministeriön edustajilla on tänään tapaaminen, jota etenkin vanhemmat ovat toivoneet jo pitkään.

Parhaillaan tutkitaan, voiko lasten nopeasti yleistyneiden narkolepsiatapausten laukaisija olla sikainfluenssarokote vai itse virus.

Lastenneurologi Outi Saarenpää-Heikkilä sanoi tilaisuudessa, että uusissa lasten narkolepsiatapauksissa on ollut havaittavissa paljon katapleksiaa, painonnousua ja kouluvaikeuksia. Katapleksia tarkoittaa lihasjänteyden äkillistä katoamista ja voi näin aiheuttaa esimerkiksi kaatumista."

"ROKOTE ON TEHOKAS JA TURVALLINEN"!

Rokotteet eivät aiheuta haittavaikutuksia, kaikki ihmisen neurologiaan tai immuunipuolustuksen toimintaan vaikuttavat haittavaikutukset ovat mahdottomia, onhan kyse rokotteista!!

MYÖS AUTISMI VAIN ON TÄYSIN MAHDOTON AJATUSKIN SAMASSA LAUSEESSA ROKOTTEIDEN KANSSA!

Ehkä tutkimuksissa ei ole vielä löytynyt mitään vakuuttavaa näyttöä esim. autismista ja rokotteista, mutta se että ihminen ei tunne asiaa, ei tarkoita etteikö rokote voisi aiheuttaa jotakin, mitä ihmiset eivät vielä tiedä. Voi olla että luullaan että on turvallista, mutta elimistössä tapahtuukin silti joillakin jotain muutoksia, joita emme ymmärrä emmekä heti huomaa..?

Vieras (nimimerkki)

Vaccines Did Not Save Us! Two Centuries of Official Statistics

Child Health Safety has compiled an excellent report on data the drug industry do not want you to see. Here are two centuries of UK, USA and Australian official death statistics which show conclusively and scientifically that modern medicine is not responsible for and played little part in substantially improved life expectancy and survival from disease in western economies.

The main advances in combating disease over 200 years have been better food and clean drinking water. Improved sanitation, less overcrowded and better living conditions also contribute. This is also borne out in published peer reviewed research:

* “The questionable contribution of medical measures
to the decline of mortality in the United States in the
twentieth century“. McKinlay JB, McKinlay SM, Milbank
Mem Fund Q Health Soc. 1977 Summer; 55(3): 405-28.

* “Symposium: Accomplishments in Child Nutrition
during the 20th Century. Infant Mortality in the
20th Century, Dramatic but Uneven Progress” Myron E.
Wegman School of Public Health, University of Michigan:
J. Nutr. 131: 401S–408S, 2001.

The Measles mortality graphs are enlightening [more below] and contradict the claims of Government health officials that vaccines have saved millions of lives. It is an unscientific claim which the data show is untrue. Here you will also learn why vaccinations like mumps and rubella for children are medically unethical and can expose medical professionals to liability for criminal proceedings and civil damages for administering them.

.........,

Reference Sources
October 25, 2010

http://preventdisease.com/news/10/102510_vaccines_...

jouuko (nimimerkki)

pahahoitaja.

JUUTALAISET - JUMALAN VALITUT.

Per me reges regnant - minun kauttani kuninkaat hallitsevat. Ja profeetat ovat meille sanoneet, että me olemme Jumalan kansa, jonka hän on valinnut hallitsemaan koko maailmaa. Jumala on antanut meille tarpeellisen nerouden voidaksemme täyttää tämän tehtävämme. Jos gojimien leiristä vielä löytyisi joku nero, hän voisi nousta taisteluun meitä vastaan, mutta alokas ei ole vanhan soturin
vertainen. Taistelustamme tulisi niin armoton, ettei maailma vielä koskaan ole sellaista nähnyt. (Daniel 12:1-3; Matteus 24:21-27) Sitäpaitsi gojimien nero astuisi liian myöhään esiin.

tööt (nimimerkki)

jos pysyttäis asiassa

jouuko (nimimerkki)

tööt. mitäs meinaat? Itse syvästi uskon ja lukuisat todisteet sen kertovat, samat tahot ovat rokotteiden takana, asiaa tässä siis vaan puhutaan---vai ?

Vieras (nimimerkki)

Pilvet mustuvat, mutta eliitin aurinko paistaa

"Kukaan ei uskalla sanoa totuutta kansalle. Uusi lama odottaa kun vaaliovet suljetaan, ehkä jo sitä ennen.
Maailmantaloudessa on niin suuri kupla, ettei siitä selvitä millään.

Olen toistanut tätä jo monta vuotta tällä palstalla. Ikäväkseni huomaan olleeni oikeassa.
Suomessa ei ole ryhdytty toimeen koska kokoomuksella on suuri hinku valtaan ja keskusta haluaa säilyä hallituspuolueena.

Sosiaalidemokraatit ovat etsineet lääkkeitä markkinatalouden kriisiin, mutta uskaltavat nyt vasta, vaalien alla sanoa totuuden; ahneuden arvostuksesta kaikki johtuu.
Portit ahneusarvoille avattiin kuitenkin jo Paavo Lipposen kaudella, jolloin sosiaalidemokraatit hylkäsivät vanhat arvonsa ja lähtivät suosimaan rahanomistajia ja kuplataloutta. He uskoivat muiden lailla, että sosialismin kaaduttua ei ole muuta tietä kuin markkinavoimille antautuminen, vaikka pahat esimerkit oli nähty karvaasti omassa maassa jo 20 vuotta sitten.

Kukaan ei myönnä asuntokuplaa

Suomessa muhii par´aikaa asuntokupla, joka on ollut syy muiden maiden suuriin vaikeuksiin. Ihmiset ostavat ylihintaisia asuntoja luullen pystyvänsä maksamaan ne takaisin. Pankit vähät välittävät, että huonostihan tässä käy, koska ne tietävät, että maksaja löytyy aina muualta kuin niiden hallituksista tai sijoittajista.

Euroopan Unionin tasolla ajetaan politiikkaa, jolla nykyisen mahdottomaksi hallittavaksi kasvaneen kriisin paras selvitystapa on kiltisti maksaa rahapiirien möhläykset –mukamas vielä, ja vain tämän kerran.

Kukaan synnintekijöistä ei joudu tuomiolle, vaan nämä aikamme korvaamattomat tunarijohtajat palkitaan kultaisin kädenpuristuksin raastuvan sijasta.
Kun eliitin keskinäinen korruptio yltää vielä ay-johtajien jättipalkkoihin, superkokouspalkkoihin ja ylimääräisiin eläkkeisiin, on kansassa vihdoin herännyt kapinahenki. Nyt sataa perussuomalaisten laariin, vaikka sieltä ei ole esitetty mitään vastalääkettä, vain ennakkoluuloja ja erilaisuutta vastustavia pahoja henkiä.

Kukaan ei tunnusta verotuksen vääryyttä

Päähallituspuolueista kokoomus ei aio muuttaa verotuksen suuntaa, vaan jatkaa entiseen tapaan. Se merkitsee pääomakeinottelijoiden suosimista alhaisella pääomaverolla, yritysveron alentamista, progressiivisen veron muuttamista tasaveroksi ja valtionyhtiöidenkin sulattamista ahneuden talouteen niin johdon etujen kuin omistuksenkin osalta.
Maan avainalat siirtyvät ulkomaille; karvisten eteen ei haluta laittaa kapuloita, koska intressit ovat rahan, ei isänmaan eikä kansalaisten.
Suomessa verolääkkeet tulevat olemaan arvonlisäveron jatkuva korottaminen, tasavero, kunnallisveron jatkuva kohoaminen, tasavero, maksujen korotukset, tasavero ja veronkevennyksiin puuttumattomuus. Tämä tarkoittaa, että parhaassa asemassa olevat ihmiset eivät kärsi, mutta lasku alkaa tulee nyt myös vähävaraisten lisäksi maksuun myös keskituloisille, jotka eivät ole vielä edes huomanneet mitä tuleman pitää.
Yhdysvaltojen asuntokupla ja keinottelutalous syntyi kun korkotasoa pidettiin keinotekoisesti liian kauan liian alhaalla. Pankit saavat nytkin ilmaista rahaa, jota jaetaan surutta asuntokuplaan. Siitä ei hyvä seuraa.

Teollisuutta autetaan -ulkomaille

Teollisia investointeja ei Suomessa edes valmistella, rahaa ei siis edes ajatella käytettäväksi kotimaassa. Stora-Ensot rakentavat jättitehtaita ja kokonaisia kaupunkeja Etelä-Amerikkaan ja Kiinaan, Suomi ei kansan yhteisellä omaisuudella rakennettuja yhtiöitä enää kiinnosta.
Pahinta on ollut kun maan huoltovarmuuden kannalta olennaiset avainalat on päästetty ulkomaiseen omistukseen. Suuren kriisin tullessa, olemme liukkailla jäillä ja turvattomia.

Protektionismi ja ennakkoluulo

Ei tarvita suurta päättelykykyä ymmärtää, että maailman henkinen ilmapiiri tulee käpristymään sisäänpäin. Laissez-faire meininki näkyy ilmastomuutoksen jarrutuspyrkimyksissä, jossa jarrun sijaan painetaan kaasua.

Turhuuden tavaramarkkinoista on tullut epäjumala, jolle kaikki uhrataan.

Kansalaisista on tehty kuluttajia, joiden ainoa tehtävä on hankkia tavaraa, jolla ei tee mitään, mutta joka näyttää kivalta aina siihen saakka, kun sen kanssa on leikkinyt yhden päivän.

Suomi velkaantui 1990-luvulla pahasti, sitten vaurastui, mutta ei mainittavasti välittänyt maksaa valtionvelkaansa takaisin hyvin vuosina luullen, ettei huonoja vuosia koskaan tule. Mitään ei opittu tai haluttu oppia, koska ahneuden noustua arvoon syntyi kaikki osaava ja tietävä yläluokka, jolle mikään palkkio ei ole liikaa. Se muodosti rautaisen sisärenkaan, jossa jokainen puolusti jättikorvauksia oman etunsa vuoksi, jotta oma suuri palkkio olisi verrattavissa vallitsevaan ahneuteen.

Niinpä raha on siirtynyt tuotannollisista investoinnista pikavoittojen lumetalouteen, jossa hysteeristen markkinoiden paniikkiliikkeet heiluttavat kaikkia kansoja. Asialle ollaan muka tekemässä jotain, mutta aikataulu on kuin kiristyksen kohteella, joka ei millään uskalla soittaa poliisille tietäessään, että se voi sisältää riskin.

Potilas tarvitsisi kirurgia, mutta saa vain mielialalääkkeitä.
Hyvää itsenäisyyspäivää. Eläköön Suomi, toivottavasti vielä pitkään."

(lainattu palstalta Valtakunta - Hml Viikkouutiset 3.12.2010, sivu 2.)

http://epaper.hmlviikkouutiset.fi/

Palsta on vakiona alakulmassa joka viikko. Hyvää tekstiä.

Muistakaa!! 2011 vaalit ovat tulossa (nimimerkki)

Voi miten oikeassa oletkaan!!!
Suomalaiset pitää ravistaa hereille nyt ja saada puolueuskovaiset ymmärtämään, että mikään ei muutu hallituksen nykyisellä kokoonpanolla. Mikään ei voi mennä enempää pilalle, vaikka äänestäisivät jotakin toista,vaikka Vapauspuoluetta.

HEI TE KAIKKI SUOMALAISET, SUUNNATKAA KATSEENNE RUOTSIN TAPAHTUMIIN .... MEKIN VOIMME SAADA MUUTOKSEN AIKAAN ....... TÄMÄ MAHDOLLISUUS ON VUODEN 2011 VAALEISSA.ITSE OLEN OLLUT "NUKKUVA", MUTTA NYT ON AIKA HERÄTÄ, KOSKA SILLÄ ON JOTAKIN MERKITYSTÄ SEURAAVISSA VAALEISSA.

ÄLÄ ÄÄNESTÄ SINÄKÄÄN VAALEISSA 2011 TYHJÄÄ, SE ON YKSI ÄÄNI SUORAAN NYKYPUOLUEILLE, JOTKA ALLEKIRJOITTIVAT MM. LISSABONIN SOPIMUKSEN KANSAN SELÄN TAKANA. SOPIMUS LUOVUTTI VALLAN EU-KOMISSIOLLE, JONKA KOKOONPANO EDUSTAA LÄÄKETEOLLISUUTTA TÄLLÄKIN HETKELLÄ JA JONKA KOKOONPANOON YHDELLÄKÄÄN EU-KANSALAISELLA EI OLE SANAA SANOTTAVANA.

ÄÄNESTÄ esim.:

*MUUTOS2011
*SUOMEN ITSENÄISYYSPUOLUE
*KANSAN VAALILIITTO
*VAPAUSPUOLUE

TARVITSEMME SVEITSIN MALLIN MUKAISTA VAPAATA DEMOKRATIAA!

HERÄNNEIDEN PUOLUETTA TARVITAAN NYT!

Äänestämättä jättäminen hyödyttää vain nykyisiä valtapuolueita, sitäkö haluamme?
On siksi hyvä muistaa, että MIKÄLI "HERÄNNEIDEN" puolueen JOUKKO LÄHTEE LIIKKEELLE tulevissa eduskuntavaaleissa ja jättää äänestämättä nykyisiä eduskuntapuolueita(lisäys: ja äänestää uusia puolueita eikä kokoomusta), niin ISOTKIN muutokset OVAT mahdollisia.

Äänestysvilkkauden kasvaessa 15 prosenttia tulevissa eduskuntavaaleissa, niin kaikki on mahdollista. Pysyväänkin muutokseen.

2 miljoonaa itsenäistä (nukkuvaa/äänestämätöntä) ääntä on sellainen pääoma VALTAAN, että sitä ei voi KOSKAAN ostaa vaalirahalla. Ainakaan Suomessa.

Tiesittekö tämän? Yhden kansanedustajan arvioitu nettotuotto puolueelle on neljän vuoden eduskuntakauden aikana rahaksi muutettuna 1 000 000 euroa eli miljoona euroa.

Edellä kerrotusta syystä johtuen NUKKUVIEN puolueen muuttumista heränneiden puolueeksi PELÄTÄÄN! Varsinkin kaikkien valtaa pitävien nykyisten eduskuntapuolueiden keskuudessa.

uurija (nimimerkki)

Pseudonyymin blogilla on taas uusia kirjoituksia.

http://pseudonyymi.blogspot.com

Pseudonyymin tuorein teksti käsittelee suomalaista kansanluonnetta ja sopii myös rokotuskeskusteluun:

Suomalainen kansanluonne kaipaa mielivaltaista nöyryyttäjää.

Alistunut kansa huokuu omasta mielestään pelkkää herravihaa kuin Tuntemattoman sotilaan Antti Rokka.

Silti jermukansa on voitu taluttaa vuosikymmenestä toiseen sekä kerittäväksi, kynittäväksi että lahdattavaksi ilman pienintäkään pelkoa vastarinnasta, esimerkiksi katumellakoista, joita muualla maailmassa syttyy suomalaislaitumilta katsellen hyvin vähäisistäkin syistä.

pseudonyymi kirjoittaa:
6.12.2010

"Antti Rokka - suomalainen emolammas

Tänäänkin televisiossa esitettiin tuttuun tapaan Tuntematon Sotilas. Elokuvan suosituin hahmo on Antti Rokka, pienviljelijä Kannakselta.

Väinö Linnan Rokkaa pidetään suomalaisen jermun perikuvana, joka hoitaa asialliset hommat herroja nöyristelemättä, omasta vapaasta tahdostaan ja omista motiiveistaan. Selvästikään Rokka ei näytä olevan Suur-Suomen asialla tai aseveliakselin hommissa, vaan on käymässä omaa sotaansa. Antilla on naapurin kanssa selvittämättömiä asioita Kannaksella. Hän on myös neuvokas, taitava ja peloton taistelija.

Ei siis ihme, että moni suomalaismies on lainannut Rokan hahmosta aineksia osaksi itseymmärrystään. Koska enimmät suomalaiset eivät ole pohjimmiltaan lainkaan Rokan kaltaisia, kyse on tietenkin itsensä väärinymmärtämisestä ellei peräti eskapismista. Sillä eihän lähes kukaan suomalainen uskalla tai edes halua asettua poikkiteloin herrojensa edessä. Tässä suhteessa Rokka oli lähes kaikkia suomalaisia paljon rohkeampi ja kelpaa näin esikuvaksi, vaikka häntä ei rohjetakaan jäljitellä.

Ei Anttikaan ollut rohkea omasta halustaan, vaikka ilmitasolla siltä näytti hänen ajautuessaan alituisiin riitoihin herra-ikoni Lammion kanssa. Herroja ja tavoitteitaan sinänsä Rokka ei vastustanut, vaan hänen konfliktinsa johtuivat siitä, että Antti pelkästään halusi itselleen mieluisamman käskijän, joka ymmärtäisi Antin hieman monimutkaista auktoriteettisuhdetta suoraviivaista preussilaisupseeria paremmin.

Se mitä Rokka ei herraltaan halua, on muodollinen kuri ja äkseeraus. Sellainen on Antin mielestä kiusallista. Lähes kuin julkinen sadomasokistinen akti, jonka aikana voisi syntyä tahaton ja paljastava erektio - ainakin henkinen. Toisin sanoen hän ei halua kaikkien edessä näyttää alamaisuuttaan ja herrakaipuutaan. Kyse ei ole siis ole edes ylpeydestä, vaan häpeästä sen edessä, että Rokka on käsittänyt jotain lampaan luonteestaan. Äkseeraus olisi kiusallista muistuttelua tuosta ja juuri sitä lammiot harrastavat ja antit kovaan ääneen määkien vastustavat.

Siksi tarvittiin myös Antin tilapäiskehitelmä selvittämättömistä asioista - peräti oma sota. Sellainen tuli olla, jotta sankarimme voisi toistaiseksi ja kasvonsa säilyttäen sopeutua vääränlaisen esimiehen komentoon. Ilman tuota järkeistystä Rokka ei olisi voinut sotia lainkaan.

Rokan hahmosta voi nähdä, että Väinö Linna on vaistomaisesti tunnistanut suomalaisen luonteenlaadun. Juuri tuon yhteensopivuuden vuoksi soturi-Rokasta on kehittynyt sankarihahmo ja hänen käytöskoodistaan sopeutumismalli, jota seuraten suomalainen voi vuodesta ja sukupolvesta toiseen alistua esivallan ja esimiesten harjoittamaan mielivaltaan.

Rokan hahmo on myös antanut aineistoa erilaisille lampaanhoidon käsikirjoille, joita käytetään esimiesten johtamiskoulutuksessa. Ne parhaimmillaan auttavat ymmärtämään suomalaista mielenlaatua, jossa yhtyy alamaismentaliteetti ja nöyristelyn tuottama häpeä, joka johtaa joskus suomalaisen todellisiin mielihaluihin nähden ristiriitaiseen käytökseen - rähinään, jolla vain halutaan peittää mielihyvän määkäisyt.

Kun esimies ja esivallan edustaja oppii käsittämään tämän epäsovinnaisen käytöksen motiivit, hän pystyy menestyksekkäästi johtamaan myös sitä yhtä tai paria prosenttia suomalaisista, jotka käyttäytyvät Rokan lailla.

Muuten ei kait selity se kummallisuus, että omasta mielestään pelkkää herravihaa huokuva ja Rokan Anteista koostuva jermukansa on voitu taluttaa vuosikymmenestä toiseen sekä kerittäväksi, kynittäväksi että lahdattavaksi ilman pienintäkään pelkoa vastarinnasta, esimerkiksi katumellakoista, joita muualla maailmassa syttyy suomalaislaitumilta katsellen hyvin vähäisistäkin syistä..."

Vieras (nimimerkki)

Vieras klo 14:44

Taisit unohtaa laittaa linkin, joten tässä tulee koko juttu uusiksi.

STM: Rokotteella ilmiselvä yhteys narkolepsiaan

Maanantai 13.12.2010 klo 13.49 (päivitetty klo 14.35)

Sosiaali- ja terveysministeriön kansliapäällikkö Kari Välimäki sanoi maanantaina, että sikainfluenssarokotteella on ilmiselvä yhteys narkolepsiaan.

Vanhemmilla ja sosiaali- ja terveysministeriön edustajilla on tänään tapaaminen, jota etenkin vanhemmat ovat toivoneet jo pitkään.

Parhaillaan tutkitaan, voiko lasten nopeasti yleistyneiden narkolepsiatapausten laukaisija olla sikainfluenssarokote vai itse virus.

Lastenneurologi Outi Saarenpää-Heikkilä sanoi tilaisuudessa, että uusissa lasten narkolepsiatapauksissa on ollut havaittavissa paljon katapleksiaa, painonnousua ja kouluvaikeuksia. Katapleksia tarkoittaa lihasjänteyden äkillistä katoamista ja voi näin aiheuttaa esimerkiksi kaatumista.

IL
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201012130134926_uu...

Kävin kurkkaamassa Hesarin ja Ylen sivuja, mutten huomannut uutista kummankaan sivuilla.

Espoo Calls (nimimerkki)

Tarja Halonen julistaa että Suomi on kohta seuraavana terroristikohteena.

Taitaa vaan yrittää siirtää huomiota pois vellovasta homokeskustelusta, jossa Tarja Halonen suosii ja valtion verorahoilla rahoittaa homojen markkinointikiertueita kouluissa.
Tuo lasten vokotteleminen kouluissa homouteen on yksi törkeimpiä juttuja mitä olen vähään aikaan kuullut. Taitaa Jani Toivola siellä häärää veturimiehenä.

Vieras (nimimerkki)

Voisitko laittaa linkin uutisoinnista?

Vieras (nimimerkki)

Ei Tarja Halonen aivan noin sanonut, jos on kyse samasta lausunnosta, jonka näin uutisten yhteydessä. Kuka sen tietää, tapahtuuko vai ei, mutta Halosen mielestä on varauduttava ja tarkkailtava tilannetta. Se on ihan järkevän ja maltillisen kuuloinen lausunto tilanteesta. Ei sekään olisi kuulostanut hyvältä, jos hän olisi sanonut, että meillä Suomessa ei ole mitään hätää taikka että nyt on kovennettava otteita, ettei tällaista tapahtuisi.

Vieras (nimimerkki)

Uutinen reilun vuoden takaa, katsokaa THL:n Tuija Leinon kommenttia:

http://yle.fi/uutiset/teksti/ulkomaat/2009/10/svei...

Uutinen tältä päivältä:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/STM%20Rokotteell...

uurija (nimimerkki)

THL:n erikoistutkija Tuija Leinon karmaiseva kommentti vuodelta 2009 Vieraan ylemmässä linkissä:

Sveitsi rajoitti sikainfluenssarokotteen käyttöä
julkaistu 30.10.2009
Yle uutiset

"Sveitsi on rajoittanut brittiläisen lääkevalmistajan sikainfluenssarokotteen käyttöä. Sama rokote on käytössä myös Suomessa.

Sveitsin terveysviranomaiset kielsivät GlaxoSmithKlinen valmistaman Pandemrix-rokotteen antamisen raskaana oleville naisille, alle 18-vuotiaille ja yli 60-vuotiaille. Sveitsin viranomaiset kertoivat, etteivät ole saaneet rokotteesta riittävää tietoa näiden ryhmien osalta.

Pandemrix on toinen Sveitsin hyväksymistä sikainfluenssarokotteista. Toinen on sveitsiläisen Novartiksen valmistama Focetria. Sille ei vastaavia rajoituksia asetettu.

Taustalla voi olla lääketieteellisiä painavammin siis poliittiset syyt, arvelee erikoistutkija Tuija Leino Terveyden ja hyvinvoinnin laitokselta.

Leino pitää Sveitsin päätöstä omalaatuisena ja korostaa, että Pandemrix on Euroopan lääkeviraston hyväksymä.

Jo lintuinfluenssaa varten kehitetystä rokotteesta on vuosien tutkimustietoa ja sitä on testattu myös kouluikäisillä lapsilla, Leino kertoo.

GlaxoSmithKline kertoi tämän kuun alussa, että sen rokotetta on tilattu 440 miljoonaa annosta.

AFP, Reuters"

jouuko (nimimerkki)

http://maahanmuuttojaislam.blogspot.com/

ALkaa tämä maahanmuutton vastaisuus varmaan pikkasen lisääntymmään ruotsi parodian takia/syystä. Ihmiset vaan jotenkin ei tajua, että ei ne islamistit tänne itseään ole tuonut vaan ihan muut tahot...

Vieras (nimimerkki)

"Omituisuuksia:

- itsemurhapommittaja ei näytä kärsineen juuri mitenkään pommista, keho on kokonainen, samoin kasvot.

- nettitiedoissa ilmeni sana al-Qaida. Se haiskahtaa aina. (al-Qaida on CIA:n perustama, ja se putkahtaa esiin yleensä aina false flag -iskuissa)."

Epäilyttää minuakin.

Vieras (nimimerkki)

"Omituisuuksia:

- itsemurhapommittaja ei näytä kärsineen juuri mitenkään pommista, keho on kokonainen, samoin kasvot.

- nettitiedoissa ilmeni sana al-Qaida. Se haiskahtaa aina. (al-Qaida on CIA:n perustama, ja se putkahtaa esiin yleensä aina false flag -iskuissa)."

Epäilyttää minuakin.

Vieras (nimimerkki)

Omituista oli myös käydä heti suurin otsikoin pelkäämään, että tästä nousee muslimifobia. Tämä fobiointi käy älyttömäksi. Fobia on sairaalloinen pelkotila. Ei ole mitään homofobiaa, eikä muslimifobiaa sairaalloisena tilana, vaan ehkä välttämiskäyttäytymisenä, jossa voi olla asenteellista vikaa, mutta toisinaan voi olla ihan vähemmistön itse aiheutettamia syitä. Siinä on iso ero sairauteen.

Tottakai ihmiset alkavat olla vähän varuillaan muslimien kanssa, jos joku heistä räjäyttää itsensä ja ilmenee, että on ollut aikeena räjäyttää joitakin muitakin Tukholman keskustassa. Se on ihan luonnollinen reaktio.

On myös luonnotonta suojella ihmisiä kulttuurisilta ilmiöiltä tai vähemmistöjen väärinkäytöksiltä. Jos muslimien joukossa on joitakin väkivaltaisiin ääriliikkeisiin kuuluvia henkilöitä, heitä voi olla oikeasti syy pelätä. Tai jos jollakin alueella on vähemmistön edustajia, joista on harmia, kyllä kaikki alueella asuvat sen todellisuuden tietävät. Se ei ole mitään rasismia, vaan realismia on käydä käsittelemään näitä ongelmia ja tunnustaa ne.

jouuko (nimimerkki)

http://nwohavaintoja.blogspot.com/

Tuo uutisointi oli isemurhapommittaja,meni joku 10min kun vaihtui terroriteoksi?? NOpeita selvittämään asiat, kun muuten ei ole tekijöiden liikkeistä tietoisia. ?al-qaida sana merkitsee yleensä false flag-iskua. Tai nykyisin ei ole väliä onko lavastettu vai ei kumpikin ajaa eliitin etua.Ikävä kyllä.

Tommi Mäkinen

Jep, yks tavoite aina näis on että isosti uutisoidaan terrorismista että saadaan kansa suostumaan johonkin kyttäyslakeihin ja kansalaisoikeuksien polkemiseen, jenkeissä ollaan jo tässä pitkällä.
Onhan tätä nähty jo Suomessakin, jossain nököttää joku väsyny rihkamalaukku ja otsikot huutaa POLIISI TUTKII POMMILAUKKUA!!!!!!!!!!!!!!!
Johan Halonenki totes että on vain ajan kysymys koska Suomessakin tapahtuu tälläst terrorismia, hohhoijaa..

Vieras (nimimerkki)

Miksei kansalle KERROTTU!?
Taas tällaista salakähmäistä tietoa tulee vähän MYÖHÄSSÄ esiin..

Jokos nyt sitten kaikki varmasti ottaisi rokotteen, JOS sikavirus aiheuttaisikin ne nukahtamiset?

Saavat luvan todella varmasti ja pätevästi osoittaa, jos väittävät että on viruksen, eikä rokotteen syytä.
Miten todistavat, että henkilöllä on ollut sikainfluenssa, kun tartuntoja ei kaikista testattu?
Miten rokotteen vasta-aineet eroaa taudin sairastaneen vasta-aineista?

Partinen kääntänyt alkuperäisen teoriansa yht'äkkiä päälaelleen?
Vaikka oli pelännyt tuota jo etukäteen?

seliseliseli... :

"Narkolepsiatutkijat pelkäsivät sikainfluenssaa jo etukäteen

Maanantai 13.12.2010 klo 16.27 (päivitetty klo 17.15)

Tutkijat pelkäsivät sikainfluenssaviruksen lisäävän narkolepsiasairastumisia.

Unitutkija Markku Partisen mukaan huoli nukahtelusairauden yleistymisestä nousi esille ennen kuin sikainfluenssa levisi pandemiaksi eli kesällä 2009.

- Viruksena se muistuttaa vuonna 1918 Euroopassa jyllännyttä virusta, jota nimitettiin Espanjantaudiksi. Siihen influenssavirukseen liittyi, että miljoonia eurooppalaisia sairastui myös poikkeavaan uneliaisuuteen. Me pelkäsimme, että nyt käy samoin.

Tästä syystä narkolepsiatutkijat olivat epidemian uhatessa Partisen mukaan tyytyväisiä, että Euroopassa reagoitiin nopeasti ja aloitettiin rokotekampanja..."

linkki http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010121312859374_u...

- Aikaisemman uutisen alkuperäinen otsikko STM: Rokotteella ilmiselvä yhteys narkolepsiaan, oli muutettu nyt muutaman tunnin sisään muotoon:

STM: Rokotteella ilmiselvä AJALLINEN yhteys narkolepsiaan

Vieras (nimimerkki)

"Vain Suomessa tapahtui lasten joukkosairastuminen narkolepsiaan. Sekä Ruotsissa muutama tapaus.

H1N1-sairastumisia oli satoja miljoonia ympäri maailmaa ilman vastaavaa narkolepsiaepidemiaa. Samoin rokotetta tuikattiin ainakin kymmeniä miljoonia kertoja ympäri maailmaa ilman narkolepsiaepidemiaa.
Koko homman ydin on miksi vain suomalaiset lapset saivat narkolepsian, parantumattoman aivosairauden. Se kun selviää niin asia on ratkaistu. Muuta ei kannata tutkia." (iltalehden keskustelupalstalta)

uurija (nimimerkki)

Mistä dokumentista on peräisin Markku Partisen tieto, että 1918 jyllänneen viruksen yhteydessä "miljoonia eurooppalaisia sairastui myös poikkeavaan uneliaisuuteen"?

Partisen tarina on siisti, soma ja täydellisesti kaikki rumat aukkopaikat peittävä.

THL:n, neurologien ja muiden vastuuvirkamiesten päiden päällä heiluu paraikaa Damokleen miekka. Se ei tunnu heistä mukavalta.
Partisen tarina sopii ahdistavan tilanteen laukaisijaksi kuin hansikas käteen.

Partisen tarinassa siis neurologit olivat salaa ennakolta huolissaan narkolepsian lisääntymisestä ennen kuin sikaflunssa rantautui. Huolien syy oli vuonna 1918 tapahtunut eurooppalaisten poikkeava uneliaisuus infuenssan yhteydessä.
Kun h1n1:n väitettiin alkaneen, neurologit huojentuivat siksi, että rokotuskampanja tomerasti käynnistettiin.

Jos Markku Partisen tarina ei olisi totta, se olisi kannattanut keksiä.

Itse en Partisen tilanteessa olisi valinnut vuoden 1918 tautiepidemiaa osoittamaan tai perustelemaan mitään valepandemiaan liittyvää rokottelua tai nukahtelua.

Vuoden 1918 epidemiasta on tehty jälkikäteen tutkimuksia, jotka kertovat epidemian syistä ja luonteesta seikkoja, joilla ei voi perustella valepandemiarokotuksia meidän aikanamme.
Rokotevalmistajat ovat viime vuosina halukkaasti viitanneet vuoden 1918 espanjantautiepidemiaan, mutta tutkijat kertovat heidän muuntaneen historiaa omiin tarpeisiinsa. Siitä Partinen ei ehkä ole kuullut, sillä hän on kuunnellut rokotevalmistajia.

Muistaakseni ainakin sivustolla
www.mercola.com
on h1n1-n yhteydessä aiheesta kerrottu.

repe (nimimerkki)

Jos narkolepsia olisi edes mahdollisesti peräisin viruksesta, miksi samaa virusta rokotetaan osana kausi-influenssarokotetta täyttä päätä?

Vaikuttaa pahasti hätävalheelta, jota koko koneisto on pakotettu suoltamaan.

uurija (nimimerkki)

Lupasin linkin siitä, ettei virus ollut vuoden 1918-1920 epidemiassa sairastumisten syynä.

Allaoleva tieto tuo siis outoon valoon Markku Partisen perustelun (yllä), että neurologit tiesivät odottaa narkolepsiaa kun arvelivat sikaflunssan olevan tulossa Suomeen.

http://www.google.com/search?q="Mercola+vaccinations+Spanish+flu"&rls=com.microsoft:fi:IE-Address&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7ADFA_fi

VIRUS EI OLLUT ESPANJAN TAUDIN SYYNÄ
(Not Virus Responsible for Spanish Flu)

Dr. Mercola | toukokuun 31.2003

Jutussa kommentoidaan artikkelia vuosina 1918-1920 riehuneesta pandemiasta, jota propaganda väittää Espanjantaudin (Spanish flu) aiheuttamaksi.
Lähde (Irish Examiner, May 1).

"Brittiläinen tiederyhmä tunnisti ensimmäisen viruksen ihmisessä vasta vuonna 1933.
Silti propaganda väittää, että Espanjantautivirus tappoi miljoonia siviilejä ja sotilaita pandemiassa 1918-1920.
Moni haluaisi ihmisten ottavan todesta, että kaikki tuolloin sodassa menehtyneet amerikkalaissotilaat, jotka kuolivat muiden kuin taistelujen aiheuttamista syistä, olisivat kuolleet Espanjantautiin (Spanish flu).

Todellisuudessa, USA:n armeijan dokumenttien mukaan, seitsemän miestä kuoli heti rokotuksen saatuaan.
USA:n armeijan päällystöön kuuluneen (Secretary of War) Henry L Stimson'in raportin mukaan kuolinsyyt varmennettiin. Lisäksi kuoli 63 henkeä, sekä 28,585 henkeä sairastui hepatiittiin välittömänä seurauksena keltakuumerokotuksesta.
Tuolloin sotaa oli käyty vasta kuusi kuukautta.

Rintamalle lähetetyt miehet rokotettiin todella perusteellisesti. Heille annettiin keltakuumerokotuksen lisäksi 14-25 piikkiä.

Kun rokotukset tehtiin pakollisiksi USA:n armeijassa vuonna 1911, lavantauti ja rokotusperäiset taudit lisääntyivät nopeasti, armeijan tietojen mukaan.
Kuolleisuus lavantautiin ei ollut koskaan aiemmin armeijan tilastojen mukaan ollut yhtä korkealla kuin vuonna 1917, jolloin Yhdysvallat liittyi maailmansotaan.

Vuonna 1917 rekrytoituja miehiä otettiin 19,608 armeijan sairaaloihin saamaan muun muassa lavantautirokotus, kertoo USA:n armeijan korkeimman lääkintäviranomaisen muistio.
Armeijan lääkäreille oli selvää, että puhjenneet taudit ja kuolemantapaukset johtuivat rokotuksista ja he olivat lisäksi riittävän rehellisiä merkitäkseen sen raportteihinsa.

Espanjantauti syntyi kun läääkärit yrittivät saada lavantautia talttumaan rokottamalla potilaita lisää ja vahvemmilla seoksilla".

Lue lisää:

..."Army doctors tried to suppress the symptoms of typhoid with a stronger vaccine, however it caused a worse form of typhoid, paratyphoid.

They then concocted an even stronger vaccine to suppress the previous one and created an even worse disease--Spanish flu.

After the war, this was one of the vaccines used to protect a panic-stricken world from the soldiers returning from WWI battlefronts infected with dangerous diseases.

The rest is history."

"Irish Examiner.com May 8, 2003"

uurija (nimimerkki)

Tiedemiehet löysivät virukset vasta 1933.
Eikö Markku Partinen tiedä, ettei virus voinut olla Espanjantaudin syy vuonna 1917-1920?

Rintamalle lähteneiden lavantauti- ja keltatautirokotukset USA:n armeijassa olivat mittavia.

Armeijan lääkärit jo silloin kirjoittivat raportteihinsa, että kuolemat johtuivat rokotteista.
Lisänä huono hygienia ampumahaudoissa ja heikko ravinto sekä stressi ja väsymys.

"Narkolepsiatutkijat pelkäsivät sikainfluenssaa jo etukäteen
Maanantai 13.12.2010
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010121312859374_u...

Tutkijat pelkäsivät sikainfluenssaviruksen lisäävän narkolepsiasairastumisia.

STM: Rokotteella ilmiselvä ajallinen yhteys narkolepsiaan
Unitutkija Markku Partisen mukaan huoli nukahtelusairauden yleistymisestä nousi esille ennen kuin sikainfluenssa levisi pandemiaksi eli kesällä 2009.

- Viruksena se muistuttaa vuonna 1918 Euroopassa jyllännyttä virusta, jota nimitettiin Espanjantaudiksi. Siihen influenssavirukseen liittyi, että miljoonia eurooppalaisia sairastui myös poikkeavaan uneliaisuuteen. Me pelkäsimme, että nyt käy samoin.

Tästä syystä narkolepsiatutkijat olivat epidemian uhatessa Partisen mukaan tyytyväisiä, että Euroopassa reagoitiin nopeasti ja aloitettiin rokotekampanja..."

uurija (nimimerkki)

Siis alla oleva sitaatti Markku Partisen puheessa on heikoilla perusteilla, koska brittitutkijat löysivät virukset vasta paljon myöhemmin eli vuonna 1933.

Partisen täytyy siis parantaa huikeaa tarinaansa vielä hiukan.
Hänen täytyy selittää, miten on mahdollista määrittää virus jo 1918, vaikka virusoppi ei vielä tuntenut koko eliötä.

Partnen:

"- Viruksena se muistuttaa vuonna 1918 Euroopassa jyllännyttä virusta, jota nimitettiin Espanjantaudiksi. Siihen influenssavirukseen liittyi, että miljoonia eurooppalaisia sairastui myös poikkeavaan uneliaisuuteen. Me pelkäsimme, että nyt käy samoin.

Tästä syystä narkolepsiatutkijat olivat epidemian uhatessa Partisen mukaan tyytyväisiä, että Euroopassa reagoitiin nopeasti ja aloitettiin rokotekampanja..."

Vieras (nimimerkki)

Ruotsin pommi-isku oli selvä inside job.

http://aangirfan.blogspot.com/2010/12/inside-job-s...

Kaikki tiedustelupalvelut ovat Rothschildien ja co. hallussa, ja ne ajavat NWO agendaa.

Käyttäjän mirjaleenaisoaho kuva
Mirjaleena Isoaho

Narkolepsia on autoimmuunisairaus, kuten diabetes, jota Suomessa on ollut poikkeuksellisen paljon. Voisinko sanoa, että suomalaiset ovat herkkiä autoimmuunitaudeille ja olemme varsin geneettisesti yhtenäinen ryhmä, minkä vuoksi meistä ollaan kiinnostuttu - tekemään lääketutkimuksia...

Vieras (nimimerkki)

Kannattaa vilkaista!

THE VACCINE REACTION
http://www.apfn.org/apfn/vaccine.htm

Espoo Calls (nimimerkki)

Ketkä tästä narkolepsia-katastrofista pistetään vastuuseen ?

1. Pekka Puska, THL:n pääjohtaja on vastuussa siitä mitä Suomalaisille lapsille piikitetään rokotteissa

2. Terhi Kilpi, THL: johtava vastaava lääkäri. Ilmoitti julkisuudessa moneen kertaan rokotteen olevan turvallinen ja suositteli sitä kaikille. Ja ihmiset tottelivat ja suorasatan jonottivat piikkiä.

Jos näitä, suoraan sanottuna lahjottuja paskoja, ei saada oikeuden eteen ei THL:n käytännöt tule muuttumaan ikinä. Lisää lapsia sairastuu ja kukaan ei joudu vastuuseen.

Vieras (nimimerkki)

Hyvänen aika, vaikka ne roistot pannaan vastuuseen, mikään EI MUUTU. Juutalaismedia HS tästä täytyy saattaa vastuuseen, joka peloittelee ja johtaa kansaa harhaan. Pieniä vapaamuurarinilkkejä on jonossa astumassa Puskan ja Kilven saappaisiin.

Thesaura (nimimerkki)

Keskustelu narkolepsiasta alkaa lähestyä todella tärkeitä alueita, koska sen sekaan tuupataan jo tätä tavaraa.

repe (nimimerkki)

Höpöhöpö Thesaura. Oletko jonkinlainen ikuinen 70-lukulainen? Kyllä ruma sana on sanottava niin kuin se on (jutalainen media ja omistukset, sionistien pyrkimykset). Vai pitäisikö puhua vatikaanista ja jesuiitoista?

routa (nimimerkki)

"Paha" hoitaja, mitä tulee autoimmuunisairauksiin, olen tullut kohdakkain tiedon kanssa, jotta ravitsemuksella voidaan saattaa niinkin vakavia tiloja kuin autoimmuunisairauksia remissiotilaan. Terveellisellä ravinnolla ei tässä nyt tarkoiteta sitä, että popsitaan sokeasti virallisen tahon suosittamaa ruokaympyrää kiltisti ympäri, ei sillä tervehdytä. Ravinto, terveellisyys ja ravinnonlaatu vaativat huomattavaa tarkastelua ja parannusta. Miksi esim diabetespotilaan pitäisi popsia ravintoympyrää ja pistää insuliinia, jos se voisi jättää insuliinipistokset toisenlaisella ravintotottumuksella? Suositellaanko terveydenhuollossa crohnintautia potevaa kokeilemaan ruokavaliota, jossa syödyt hiilihydraatit ovat yksinomaan monosakkaridimuodossa, koska sillä on todettu monissa tapauksissa olevan suolistoa rauhoittava ja parantava vaikutus ja sairaus saadaan aisoihin, lääkityksiä voidaan purkaa? Miksei atopiaa lähdetä purkamaan ravinnosta käsin, suoliston huonokuntoisuudesta johtuen? Lyödään vain voidetta nahkaan ja napataan kolmioantihistamiinia yötä vasten, että nukuttaa niin tukevasti ettei herää raapimaan, vuotiaalle lapselle?! Kyllä siinä minusta on vääryys, tällaisessa sokeudessa. Luojan kiitos jos näkemykseni on väärä, mutta pelkään ettei se ole. Oireita vain lääkitään, niitä ei pureta. Kun ei muka tiedetä oirelääkitystä kummempaa. On vissiin väärät opettajat.

Vieras (nimimerkki)

Hei Riikka

Voisitko ajatella, että laittaisit

Erään narkolepsiaan sairastuneen lapsen äidin kirje 2:n

Tässä ketjussa on jo yli 350 viestiä ja pohdittavaa vielä näyttäisi riittävän.

Menee innostus, kun joutuu vierittämään ensin ensimmäisen sivun loppuun ja kakkossivulta sitten alkaa hakemaan viimeisiä kommentteja.

Käyttäjän riikkasoyring kuva
Riikka Söyring

Vieras, laitamma uuden osion ensi vuoden puolella kuten toivoit.

Kenties odottamani lisätiedotkin ehtivät siiheksi.

Käyttäjän grohn kuva
Lauri Gröhn

Oikeaa tietoa:
http://www.iltasanomat.fi/terveys/20%20kysymystä%20narkolepsian%20ja%20sikainfluenssarokotteen%20välisestä%20yhteydestä/art-1288355957246.html

Esko V. (nimimerkki)

Katohan, Lauri tullut ilmastonmuutoshöpöhöpö-sivuiltaan lobbaamaan THL:ää?

Vieras (nimimerkki)

Millä perusteella Oikeaa?
100% varmastiko OIKEAA?

Partinen itse sanoi VIELÄ AJALLISESTI ENNEN PUHUTTELUAAN:

"Havaituissa tapauksissa lapset eivät välttämättä ole sairastaneet itse sikainfluenssaa, mutta he ovat ottaneet rokotteen."

"- Näissä esille tulleissa tapauksissa narkolepsian oireet ovat alkaneet selvästi rokotuksen jälkeen. Ajallinen yhteys on SELKEÄMPI rokotukseen kuin itse influenssaan, uskoo Helsingin uniklinikan neurologi Markku Partinen."
--------------------------------------------------------------------------

Unitutkija Markku Partisen mukaan huoli nukahtelusairauden yleistymisestä nousi esille ENNEN kuin sikainfluenssa levisi pandemiaksi eli kesällä 2009. (Kansallehan ei mitään ennakkovaroitusta tästä kerrottu, ennen kuin näin jälkikäteen.)

* "Siihen "1918" influenssavirukseen liittyi, että miljoonia eurooppalaisia sairastui myös poikkeavaan uneliaisuuteen." (Partinen)

* "MILJOONIA EUROOPPALAISIA":

*Vain Suomessa tapahtui lasten JOUKKOsairastuminen narkolepsiaan. Sekä Ruotsissa muutama tapaus.

H1N1-SAIRASTUMISIA oli SATOJA MILJOONIA YMPÄRI maailmaa ILMAN vastaavaa narkolepsiaepidemiaa.

Samoin ROKOTETTA tuikattiin ainakin KYMMENIÄ MILJOONIA kertoja ympäri maailmaa ILMAN narkolepsiaepidemiaa.

Koko homman ydin on MIKSI VAIN SUOMALAISET lapset saivat narkolepsian, parantumattoman aivosairauden?

Itse flunssaa ei voi syyttää, SILLOIN narkolepsiaa olisi muuallakin ja muualla on rokotettu myös SAMALLA rokotteella, ei ole vastaavaa nukahtelua muualla.

Rokotekokeen mahdollisuus?
Salaa käytetty tutkimustarkoituksessa eri tyyppistä tehosteainetta tms..?

Jos näin olisi tapahtunut, sen haluaisivat Puska, Risikko, THL, Partinen ja GSK viimeiseen saakka varmaankin peittää!

Kaikki on mahdollista niin kauan kuin tämä kummallinen asia tutkitaan perin pohjin!!!

Tämä asia pitäisi selvittää poliisin ja riippumattomien viranomaisten taholta, jotta ei tarvitse epäillä!!!!!!

Kun kerran tällaisia epäilyksiä liikkuu, tämän sotkun aiheuttajien pitäisi läpinäkyvästi ja avoimesti ja rehellisesti selvittää nämä asiat!

Eikä keksiä satuja että "pelättiin jo etukäteen narkolepsiaa, mutta emme siltikään kertoneet sitä kansalaisille ennen kuin yli vuoden päästä".

Esko V. (nimimerkki)

ei ton Laurin kommenteista kannata välittää. Trolli. Sen vastaväitteetkin on pohjalta: Höpönpöpö,äitis oli..

repe (nimimerkki)

"vastaus viestiin: Seli seli THL

Torvi 13.12.2010 19:27
Tuo on kyllä aika paksua puppua. Tilastoista ei voi vääntää tuollaista johtopäätöstä, vaan pikemminkinrokotus näyttää olevan aika syyllinen. Miksi tauti muuten olisi lisääntynyt? Ainiin, nyt on keksitty hätätie: itse virus sen muka aiheuttaakin. Sitten vain vääntämään tilastoista väärää tulkintaa eli fuskaamaanniitä. Todellisuudessa näyttäisi rokotus aiheuttavan taudin. Olisiko syy vain se, että tautia ei sitten tullut? Mutta jos olisi tullut sittenkään kun ei rokota. Monelle tuntui tulevan, vaikka rokotti. Ikäänkuin koko flunssa olisi tullut rokotteesta. Näinköhän se tulikin eli flunssa ja narkolepsia tulivat myrkkyrokotteesta."

Tämä kommenttini on hesarissa mennyt läpi, mutta jäänyt jälkisensuuriin. Näköjään lainauksessa on säilynyt. Joku lainasi sitä ja intti vastaan, että muka Ruotsissa olisi lisääntynyt narkolepsia yhtä paljon rokottamattomilla ja rokotetuilla. Perustelut vain jäivät uupumaan tuosta johtopäätöksestä. Oma viestini ei ehkäole oikein selvä, joten sensuuri ei heti iskenyt.

Espoo Calls (nimimerkki)

Ei ole tästä aiheesta, mutta tässä Gazan lapsia Israelin jäljiltä.

http://www.youtube.com/watch?v=WqJRDNhUTo0&feature...

Espoo Calls (nimimerkki)

Juutalaisten jäljet Gazassa. Näistähän ei sionistimediassa puhuta (SanomaNews ym...)

http://www.youtube.com/watch?v=WqJRDNhUTo0&feature...

jouuko (nimimerkki)

http://euro-med.dk/?p=18824
Lainaus: Anders Bruun Larsseen.

"Wayne Madsen Report uskoo, Wikileaks vuotojen olevan osa COINTELPRO-kampanjaa. Kyseistä kampanjaa esitti presidentti Obaman "informaatio-tsaari" Cass Sunstein, ja sen tarkoitus on pyydystää henkilöt, jotka epäilevät hallituksen selitystä syyskuun 11. päivä 2001
kaksoistorneihin tapahtuneesta hyökkäyksestä."

Tommi Mäkinen

kerran tuli puheeks, jos jollekin ei niin tuttu aihe tämä WTC 9/11 -sekoilu, näis hyvä aloittaa:

Riippumattoman tutkimuksen ja journalismin havaintoja 911-iskuista, terrorismista, poliisivaltiokehityksestä ja maailmanpolitiikasta:

http://www.saunalahti.fi/wtc2001/

ja WTC7 -pilvenpiirtäjästä (kolmas WTC-pilvenpiirtäjä mikä luhistui)

http://wtc-7.blogspot.com/

"- NIST julkisti WTC 7 -raporttinsa 20.11.2008, myönsi vapaan pudotuksen
- NIST: tulipalot hiipuivat 20 minuutissa missä tahansa yksittäisessä kohdassa
- Useita räjähdepurusta todistavia henkilöitä tullut esiin
- Yli 1300 arkkitehtiä ja insinööriä vaatii riippumatonta tutkimusta WTC-tuhoista"

Thesaura (nimimerkki)

Rokotteet ja bisnes
Ajankohtainen kakkonen YLE TV2 14.12. klo 21.oo

Käyttäjän mirjaleenaisoaho kuva
Mirjaleena Isoaho

katsokaa ajankohtainen kakkonen nyt!

Vieras (nimimerkki)

Minulla ei ole telkkaria ja sitä tämän iltaista ei ole laitettu Areenalle katsottavaksi, vaikka muita ohjelmia on tältä illalta katsottavissa.

Mitä siinä ajankohtaisessa kakkosessa oikein oli? Olisiko joku niin ystävällinen ja kertoisi meille tietämättömille, jotka emme sitä päässeet näkemään. Kiitos.

Vieras (nimimerkki)

"Ohessa pari mielenkiintoista linkkiä. Mielestäni loistava kirjoitus Wikileaksistä. Itsekin alussa innostuin heidän julkaisemista tiedoista, mutta totuus on kuitenkin jotain ihan muuta. Kyllä maailma on sairaiden ihmisten käsissä valitettavasti.

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&...

Sekä toinen mielenkiintoinen linkki ilmaston kylmenemisestä. Osa tutkijoista kertoi jo kesällä että Golf virran meksikonlahden luuppi on pysähtynyt. Syypäänä pidetään BP:n öljykatastrofia ja sen yhteydessä meksikonlahteen upotettuja myrkkyjä. Aika näyttää mikä on totuus.

Golf virta:
http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotat... "

kommentti lainattu toisesta blogista..

asiat huolestuttaa!

repe (nimimerkki)

Tässä on aika tiukka lataus Palmen murhasta

http://911.olotila.net/galleria/index.php?twg_albu...

Kaiken muslimivihan tyrskyjen keskellä voi vain todeta, että Palmen murhasi suomalainen. En finne igen... Ei kannattaisi elvistellä, vaikka tietysti kyseessä oli mitätön osanen ja takana Säpo ja Gladio/Nato. Mutta nato käytti juuri Palmea vihaavia sekopäitä tähän. Nämä kahjot eiuvtä tajunneet, että natoakin johtivat kommunistit...

Käyttäjän mirjaleenaisoaho kuva
Mirjaleena Isoaho

http://mirjaleenaisoaho.puheenvuoro.uusisuomi.fi/5...

Tässä kuvia ja juttua narkolepsialasten tukimielenosoituksesta ja vähän muutakin.

Vieras (nimimerkki)

Onneksi olkoon. Hyvin saitte asianne esille ja mediaan. Kaikki mielenosoitukset eivät pääse samaan, eikä niillä ole yhtä painavaa asiaakaan.

Vieras (nimimerkki)

IL (pvm.?): "Parhaillaan tutkitaan, voiko lasten nopeasti yleistyneiden narkolepsiatapausten laukaisija olla sikainfluenssarokote vai itse virus."

Jos rokote esti viruksen, niin miten rokotetut lapset voivat viruksesta saada silloin narkolepsian ?

Vieras Keski-Euroopasta (nimimerkki)

Tähän kyseiseen postaukseen liittymättä: tiesitkö, että EU:ssa jos haluaa ostaa kananruokaa, niin on kerrottava nimensä. Näin kävi tänään anopilleni. On kuulemma EU:n uusi määräys, että kaikkien, jotka kananruokaa ostavat, on ilmoitettava nimensä. Seuraavaksi ei yksityishenkilö varmaan saa enää edes pitää omia kanoja.

Ps. Emme asu Suomessa

Vieras (nimimerkki)

Asian nimi on ruokakontrolli. USA:ssa se etenee esimerkiksi sellaisen lainsäädäntöhankkeen alla, jonka tunnus on S 510.

Jos uskaltaa katsoa ikävien asioiden kehystä, johon kananruoan ostaminen vain henkilötunnusta vastaan liittyy, sieltä löytyy suuria asioita.

Sitten päivän kysymys. Millaisen valtion ihannemalli on se, että kaikkea myytävää ja ostettavaa sekä llikkumista ja asiointia voidaan kontrolloida. Tätä mallia nimittäin ollaan rakentamassa maailmanlaajuisesti.

Sitä varten tarvitaan monia rakennuspuita:

1) Sähköinen raha
Kansan sitominen sähköiseen ja korttirahaan (koska seteli- ja kolikkorahan liikettä ei voida tarkkailla), jonka kautta jokainen osto ja myyntitapahtuma voidaan rekisteröidä ja jäljittää. Tarvittaessa voidaan tili myös sulkea.

2) Liikkumisen ja asioinnin seuranta
Miksi meillä on esim. kansainvälisesti laajentuva teletunnistustietojen seurantajärjestelmä, joka tarkoittaa, että jokainen yhteydenotto puhelimitse ja netin kautta voidaan jäljittää?

Meillä on seuraavan 5 vuoden aikana käytössä teknologia, jossa jokaisen ihmisen sijainti voidaan määrittää kännykän tai auton sijainnin kautta?

Tietävätkö kaikki, että kaikki mitä kirjoitetaan Googleen tai Facebookiin, tallennetaan ja sen varassa käyttäjästä voidaan rakentaa analyysi hänen kiinnostusprofiileistaan, tekemisistään ja ystäväpiiristään?

3) Ruokakontrolli
Ruoka on keskeinen asia. Jos ruokaa on mahdotonta tuottaa tai ostaa ilman kontrollia, valta on näpeissä. Kananruokaostoja kontrolloimalla voidaan rakentaa rekisteri kananomistajista ja varmistaa ovatko he kaikki rekisterissä. Jos eivät, et kohta enää kasvata kanoja.

4) Vallan ja valtuuksien siirto
Miksi poliisin valtuuksia laajennetaan ja siirretään vartijoille ja virkamiehille? Miksi jokainen toimija, joka tarjoaa nettipalveluja saattaa tulla velvoitetuksi seuraamaan, ettei käyttäjien koneilla ole tekijänoikeuksien vastaista materiaalia (ja mitä ruvetaan seuraamaan seuraavaksi?)

Vieras (nimimerkki)

Parasta hoitoa mitä narkolepsiaan sairastuneelle lapselle pystyt sinä äiti tai isä antamaan on mahdollisimman hajusteeton ja puhdas ilma mitä hengittää ja kemikaaliton elinympäristö.

Kaikki ärsykkeet ,hajut,meteli,kemikaalit,valot ärsyttävät lastenne aivoja niin paljon jota tavallinen ihminen ei pysty ymmärtämään.

Keventäkää lastenne kemikaalikuormaa kehossa kaikin mahdollisin keinoin.

jouuko (nimimerkki)
Vieras (nimimerkki)

Nettiadressi levittää väärää tietoa pakkorokottamisesta

Sosiaali- ja terveysministeriö
Tiedote
15.12.2010 13.06

"Nettiadressi levittää väärää tietoa pakkorokottamisesta

Nettiadressi levittää väärää tietoa eduskunnan hyväksymästä tartuntatautilain muutoksesta. Adressissa annetaan ymmärtää, että terveysviranomaiset esittäisivät rokotuspakkoa Suomen lainsäädäntöön. Tartuntatautilain mukaan kansallisessa rokotusohjelmassa mukana olevat rokotukset ovat aina olleet vapaaehtoisia. Näin on tarkoitus olla myös jatkossa.

Eduskunnassa hyväksytty tartuntatautilain muutos koskee rokotehankintoja. Siinä esitetään, että jatkossa taloudellisesti merkittävien rokotehankintojen kilpailuttamisesta vastaisi sosiaali- ja terveysministeriö. Tähän asti hankinnoista on vastannut Terveyden ja hyvinvoinnin laitos. Lakiin ei tule muita sisällöllisiä muutoksia. Teknisenä muutoksena Kansanterveyslaitos on muutettu Terveyden ja hyvinvoinnin laitokseksi.

Adressissa esille nostettu tartuntatautilain 12 § on ollut voimassa vuodesta 1987, eikä sisältöä esitetä nyt muutettavaksi. Pykälän mukaan pakolliset rokotukset voisivat tulla harkittaviksi, jos jokin erittäin vaarallinen tauti alkaisi levitä Suomessa ja aiheuttaisi paljon kuolemantapauksia. Tällainen tauti voisi olla esimerkiksi isorokko. Pykälää ei ole koskaan ollut tarvetta soveltaa käytännössä.

Lisätietoja hallitussihteeri Liisa Katajamäki p. (09) 160 73854
lääkintöneuvos Merja Saarinen p. (09) 160 74030"

repe (nimimerkki)

No Suomen pakkorokotuksista päättää WHO, koska Suomi on antanut päätösvallan sille. Se voi antaa taas pakkorokotuskäskyn em. sopimuksen mukaan, jos pandemia on tarpeeksi "vakava". Tätä luokitusta taas juuri muutettiin viime vuonna, jolloin seurasi se, että sikainfluenssakin julistettiin tällaiseksi vakavaksi taudiksi ja pandemiaksi. Mutta pitihän siinäkin kuolla väkeä alkumainonnan mukaan kuin isorokossa konsanaan. Sitten sanottinkin, että ohhoh, eipäs kuollutkaan. Kun rokotteet oli myyty ja puoliksi piikitetty.

Eli hyshys, valhepropganda virkamiehiltä ja olkinukkeja. Myöhäistä sitten tajuta, kuka sitä väärää tietoa levittää, kun poliisi tulee hakemaan rokotteesta kieltäytyvää. Ulkomailla näin tapahtuu jo kouluissa ihan normaalien rokotusohjelmien kohdalla. Suomi on osa Eurostoliittoa eikä pät' mistään ja kaikkea harmonisoidaanja integroidaan sinne. Neuvostoliitossa ei kannata luottaa koskaan yhteenkään viranomaiseen. Kaiki jutut ovat sanahelinää ja tituus on aina 100 % erilainen kuin nämä valheet. Se on niiden vastakohta.

Vieras (nimimerkki)

"Sikainfluessan torjunta toi ykköspalkinnon. Terhi Kilpi ja Petri Ruutu hymyilivät keskiviiikkoiltana ravintola Pörssin pörssisalissa leveästi."

http://www.mediuutiset.fi/satavaikuttajaa/article3...

Että näin taas jälleen.

Vieras (nimimerkki)

teriö levittää virheellistä tietoa pakkorokottamisesta
Sosiaali- ja terveysministeriö levittää virheellistä tietoa pakkorokottamisesta

Sosiaali- ja terveysministeriö kritisoi tämänpäiväisessä tiedotteessaan yli 8000 nimeä kerännyttä nettiadressia, jossa vedotaan pakkorokotuksia koskevan lakipykälän muutoksen hylkäämiseksi ja nykyiseen lakiin sisältyvien pakkorokotusten poistamiseksi.

Ministeriön mukaan pakkorokotuksia koskevan "pykälän mukaan pakolliset rokotukset voisivat tulla harkittaviksi, jos jokin erittäin vaarallinen tauti alkaisi levitä Suomessa ja aiheuttaisi paljon kuolemantapauksia."

Ministeriön tiedote on virheellinen ja voimakkaasti harhaanjohtava. Lakipykälässä ei pakkorokotusten edellytyksenä ole suuri määrä kuolemantapauksia eikä taudin suuri vaarallisuus.

Todellisuudessa lakipykälän mukaan pakollisia joukkorokotuksia voidaan määrätä mahdollisesti huomattavaa vahinkoa aiheuttavan tartuntataudin leviämisen estämiseksi tai "muusta terveydenhoidollisesti tärkeästä syystä". Lisäksi lain mukaan puolustusvoimissa toimeenpannaan pakolliset rokotukset tartuntatautien leviämisen estämiseksi tai muusta terveydenhoidollisesti tärkeästä syystä.

Lisätietoja: Rokotusinfo ry, http://www.rokotusinfo.fi

Taustaa:

Lain ja lakimuutoksen sisältö:
Kyseessäoleva tartuntatautilain 12 pykälä nykyisin voimassaolevassa muodossaan kuuluu seuraavasti:

"12 § (14.11.2003/935)"

"Kunnan on järjestettävä yleisiä pakollisia rokotuksia sellaisen tartuntataudin leviämisen estämiseksi, joka voi saada aikaan huomattavaa vahinkoa väestön tai sen osan terveydelle, taikka muusta terveydenhoidollisesti tärkeästä syystä. Valtioneuvosto päättää pakollisen rokotuksen toimeenpanon ajankohdasta ja siitä, mitä väestönosaa, ryhmää tai ikäluokkaa rokottamisvelvollisuus koskee, minkä ajan päätös on voimassa sekä mitä rokotuksessa on muutoin noudatettava. Ennen päätöksen tekemistä asiasta on hankittava Kansanterveyslaitoksen lausunto, jollei Kansanterveyslaitos ole tehnyt asiaa koskevaa esitystä."

"Milloin pakollisen rokotuksen järjestämistä on pidettävä erityisen kiireellisenä, sosiaali- ja terveysministeriö voi tehdä sen toimeenpanemiseksi väliaikaisen päätöksen. Päätös on viipymättä ilmoitettava valtioneuvostolle, jonka on päätettävä asiasta lopullisesti."

"12 a § (14.11.2003/935)"

"Puolustusvoimissa ja rajavartiolaitoksessa toimeenpannaan pakolliset rokotukset kullekin ikäluokalle tartuntatautien leviämisen estämiseksi tai muusta terveydenhoidollisesti tärkeästä syystä. Sosiaali- ja terveysministeriö päättää pakollisen rokotusohjelman sisällöstä puolustusvoimissa ja rajavartiolaitoksessa hankittuaan asiasta Kansanterveyslaitoksen lausunnon."

Eduskunnan jo hyväksymässä, 1.1.2011 voimaan astuvaksi kaavaillussa muodossaan lakipykälän uusi sisältö on:

"12 §"

"Kunnan on järjestettävä yleisiä pakollisia rokotuksia sellaisen tartuntataudin leviämisen estämiseksi, joka voi saada aikaan huomattavaa vahinkoa väestön tai sen osan terveydelle, taikka muusta terveydenhoidollisesti tärkeästä syystä. Valtioneuvosto päättää pakollisen rokotuksen toimeenpanon ajankohdasta ja siitä, mitä väestönosaa, ryhmää tai ikäluokkaa rokottamisvelvollisuus koskee, minkä ajan päätös on voimassa sekä mitä rokotuksessa on muutoin noudatettava. Ennen päätöksen tekemistä asiasta on hankittava Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen lausunto, jollei Terveyden ja hyvinvoinnin laitos ole tehnyt asiaa koskevaa esitystä."

"12 a §"

"Puolustusvoimissa ja rajavartiolaitoksessa toimeenpannaan pakolliset rokotukset kullekin ikäluokalle tartuntatautien leviämisen estämiseksi tai muusta terveydenhoidollisesti tärkeästä syystä. Sosiaali- ja terveysministeriö päättää pakollisen rokotusohjelman sisällöstä puolustusvoimissa ja rajavartiolaitoksessa hankittuaan asiasta Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen lausunnon."

Vieras-rokotettu (nimimerkki)

Onko kukaan tutkinut millaiseen kasvuun lähti kohtukuolemat näiden rokotuksien jälkeen? Ei voi olla sattumaa että rokotuksien jälkeen todella moni äiti ja isä menetti syntymättömän lapsensa.

Minä valitettavsti rokotin itseni ensin ja sen jälkeen lapseni. Rokotin itseni ensin kun halusin nähdä tuleeko jotain ikävää oiretta. Kaduttaa, surettaa ja suututtaa. Meillä ainakin neuvola ja lääkäri painosti ottamaan rokotteen ja syyllistivät kun edes mietin väliin jättämistä. Koko ajan vielä korostettiin että nämä on niin hyvin tutkittuja ja testattuja. Keneen tässä pitäisi luottaa?

Toivotan paljon voimia niille perheille joiden lapset sairastuivat.

Vieras (nimimerkki)

Älä sure (liikaa), emme voineet tietää.

Tunteesi ovat ymmärrettäviä.

Kaikesta huolimatta, välttämättä ei aiheudu mitään haittaa rokotteesta!
Monia on rokotettu ja monille ei ole kuitenkaan aiheutunut mitään.
Eli ei kannata murehtia, eikä pelätä.

Koitetaan syödä vaan mahdollisimman ravitsevasti ja ehkä? ottaa vahvistukseksemme C ja D vitamiineja. (Marjoissa ja kiiwissä on paljon C-vitamiinia)

Vieras (nimimerkki)

Minkähän superviruksen lääketehtaat vehkeilevät, että THL saa puhdistettua kasvonsa?

Vieraslääkäri (nimimerkki)

http://snipurl.com/1pb6wi

Suomeksi kerrottuna, kaikkiaan sairaalahoitoon joutuneista lapsista 23:lle eli noin joka kolmannelletoista kehittyi hermosto-oireita. Näistä 23 potilaasta 17 poti jotain hermostollista sairautta kuten epilepsiaa, jota sairasti heistä puolet. Kolme lasta menehtyi ja viisi vammautui ainakin väliaikaisesti.
Yleisin lasten oire oli kouristuskohtaukset, joita sairaalahoidon aikana sai 17 lasta. Erityisen yleisiä ne olivat epilepsiaa sairastavilla. Heistä jokainen sai sellaisen.
Toiseksi yleisin oli enkefalopatia-aivosairaus, joka kehittyi seitsemälle lapselle. Sen oireisiin kuuluu mm. uneliaisuutta sekä tajunnan häilymistä ja tajuttomuutta. Kyseiset oireet kehittyvät myös osalle tavallista influenssaa sairastavista, mutta tätä ennen niiden yleisyyttä ja vakavuutta H1N1-tartunnan saaneilla lapsilla ei ole selvitetty.

Kannattaa siis jättää rokottamatta, niin mitään ei tapahdu!

Kelmi (nimimerkki)

Tää maapallo on niin sairas! Olen viimeisen puolen vuoden aikana herännyt ...ja mikä järkytys! Vaimo ja lapset ottivat rokotuksen, sille en enää voi mitään... Toi narkolepsia kuulostaa ihan painajaiselta. Kaikki tämä jonku hemmetin ahneuden takia. Yököttävää!!!!!

Voimia kaikille, oikeus tulee voittamaan!!

Muistakaa!! 2011 vaalit ovat tulossa (nimimerkki)

Ainoa mahdollisuus saada tehdä omat ratkaisut ja elää terveinä on tehdä loppu nykyisestä hallituksesta. Vapaa demokratia tarkoittaa Sveitsin hallintomallia, jossa järjestetään kansanäänestys neljä kertaa vuodessa ja jokaiseen lakiin ja lainmuutokseen on kansalaisilla oikeus sanoa sanottavansa. Riittävä äänimäärä on hallitusta sitova. Nyt ulos EU:sta ja sen direktiivien ulottuvuusalueelta ja vapaan demokratian malli Suomeen. Meillä on nyt tähän viimeinen mahdollisuus.

Tutustukaa Lissabonin sopimuksen sisältöön, joka "haudattiin Vanhasen lautakasan alle", jotta emme olisi nähneet, minkä sopimuksen hallitus sillä aikaa kansalaisten päänmenoksi allekirjoitti. Lissabonin sopimuksella mm. luovutettiin valta EU-komissiolle, jonka kokoonpanoon yhdelläkään EU-maalla ei ole sanomista. Juuri tälläkin hetkellä komission henkilökokoonpano osoittaa, että meitä hallitsee nyt lääkemafia. Tämä asia näkyy tällä hetkellä rokotepakkolain muutoksella, josta meille ei ole kerrottu mitään, eikä meiltä ei kysytä mitään.Viedäänitsemääräämisoikeudet, ihan noin muuten vaan! Tätäkö me halusimme, kun EUhun meidät liitettiin??

Kun mietimme vaaleja 2011, niin Suomessa on tarjolla joitakin mahdollisuuksia jo nyt, jotka ajavat maamme oikeuksia. Olen itse ollut tähän asti "nukkuva", koska äänen antaminen millekään nykypuolueelle ei merkitse mitään.Nyt taidan "herätä" ja annan ääneni Vapauspuolueelle, www.vapauspuolue.fi. En voi tehdä väärää ratkaisua, koska enempää tässä maassa ei voi enää mennä pieleen, kuin on nykyisellä hallituskokoonpanolla jo mennyt. Jos jokainen "nukkuva" nyt heräisi, meillä olisi vapaa maa heti ensi vaalien jälkeen. Ruotsissa jo nähtiin pieni vihje sitä, mitä mahdollisuuksia meilläkin on, jos sitä tarpeeksi haluamme.

Vieras (nimimerkki)

Sain klo 18:47 sähköpostiini tiedon, että Riikka Söyring on kirjoittanut tähän blogiin, mutta linkki avautuu 1 sivun yläosaan.

En minä ainakaan rupea melkein neljääsataa viestiä käymään läpi löytääkseni tuon kommentin.

Riikka Söyring (nimimerkki)

(20.1.2011) Lääkärilehti: Terhi Kilpi joutui myrskyn silmään - Terhi Kilpi: Sikainfluenssarokotteen ohella narkolepsian aiheuttajana lienee ollut jokin muukin tekijä

"- Tämän hetkisen tiedon valossa on todennäköisintä, ettei rokote ole yksin aiheuttanut narkolepsian puhkeamista, vaan siinä on täytynyt olla jokin muukin tekijä mukana. Onko se H1N1-virus, joku muu virus vai geneettinen tekijä? Näitä vaihtoehtoja nyt selvitetään useammassa tutkimuksessa, Kilpi sanoo."

----

Lääkärilehden uutisia

Terhi Kilpi joutui myrskyn silmään
Julkaistu 20.01.2011 10.26

Narkolepsiatapauksista ja kaikesta kohusta huolimatta Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ylilääkäri Terhi Kilpi ei päättäisi H1N1-rokotuksista nyt toisin, estettiinhän rokotuksilla turhia kuolemia. Ammatillisen uransa hankalimmassa paikassa Kilpi kuitenkin kokee nyt olevansa.

Terhi Kilpi on suorapuheinen ihminen. Kun häneltä kysyy, onko sikainfluenssaa ja H1N1-rokotuksia seurannut narkolepsiakohu hänen ammatillisen uransa pahin paikka, Kilpi vastaa hetken harkinnan jälkeen.

– Ammatillisesti tämä taitaa olla sellainen. Joka tapauksessa epäilykin ­rokotteen ja narkolepsian yhteydestä on erittäin vaikea tilanne, jonka selvittäminen vaatii paljon työtä. Mutta onhan sitä muuten elämän varrella ehtinyt joutua moniin koviinkin paikkoihin. Niistä on vain mentävä eteenpäin.

Suorapuheisuudesta ei ole aina ollut hyötyä. Kilpi nimittäin on sanonut julkisesti useammankin kerran, ettei hän tiedä tai ettei kukaan muukaan tiedä.

– Tämän hetkisen tiedon valossa on todennäköisintä, ettei rokote ole yksin aiheuttanut narkolepsian puhkeamista, vaan siinä on täytynyt olla jokin muukin tekijä mukana. Onko se H1N1-virus, joku muu virus vai geneettinen tekijä? Näitä vaihtoehtoja nyt selvitetään useammassa tutkimuksessa, Kilpi sanoo.

”En suoranaisesti ole pelännyt”

Narkolepsiaan sairastuneiden lasten vanhemmat haluaisivat selvyyden rokotteen osallisuudesta, koska vain siten he voivat saada korvauksia Lääkevahinkovakuutuspoolista. THL:n rooli on tutkia, ei ottaa kantaa korvauksiin.

– Tämän selittäminen väsyneille ja osin vihaisillekin vanhemmille on ollut vaikeaa, Kilpi sanoo.
Internetin keskustelusivustot ja kärjekkäimpien medioiden otsikot ovat vaatineet Kilven eroa. Vihasivustot ovat pelottavia, onko Terhi Kilpi pelännyt?

– En suoranaisesti ole itseni puolesta pelännyt, mutta ei voi kiistää, etteikö tämä ole minuun vaikuttanut. Vihameilien tulo loppui STM:n joulukuiseen vanhemmille järjestettyyn keskustelutilaisuuteen, joten päivä oli varmasti tarpeen. Olin itsekin koko ajan sitä mieltä, että meidän THL:n asiantuntijoiden on astuttava vanhempien eteen ja kohdattava heidät.

– Me täällä talossa ja minä ylilääkärinä olen kuitenkin suositellut rokotuksia ja neuvonut ihmisiä niitä ehdottomasti ottamaan. Nyt kun epäilys rokotteen turvallisuudesta on herännyt, meidän pitää nämä epäilyt ottaa vastaa ja lähteä niitä selvittämään, Kilpi sanoo.

Tiedeyhteisön ja vanhempien välissä
Pandemrix-rokotteen ja narkolepsian yhteyttä pyritään Suomessa selvittämään kahdessa epidemiologisessa tutkimuksessa ja immunologisessa tutkimuksessa. Euroopan lääkevirasto EMA tekee oma selvitystä, ja WHO ottaa kantaa aikanaan.

– Asetelma on erikoinen, sillä narkolepsiatapauksia on ilmaantunut rokotusten jälkeen odotettua enemmän vain Suomessa ja Ruotsissa. Kaiken järjen mukaan niitä olisi pitänyt tulla myös esimerkiksi Norjassa tai Kanadassa, jossa rokotuskattavuus oli paikoin samaa luokkaa.

– Olemme nyt kansainväliselle tiedeyhteisöllekin kummajainen. On jo kantautunut epäilyjä, että Suomessa ja Ruotsissa narkolepsiaa on ylidiagnosoitu ja yleinen hysteria on tuonut perheitä lääkäriin.

– Joudumme nyt vakuuttelemaan kansainvälisille asiantuntijoille, että havaintomme on relevantti, narkolepsia­tapaukset poikkeuksellisen rajuoireisia ja poikkeuksellisen pienillä lapsilla ja taudinkuva hyvin samanlainen molemmissa maissa, kertoo Terhi Kilpi.

Samaan aikaan Suomessa osa vanhemmista ja heidän kelkkaansa heittäytyneistä rokotustenvastustajista ei tahdo millään uskoa, että THL:n ja yliopistojen asiantuntijat tekevät kaikkensa löytääkseen syyn narkolepsian esiintyvyyspiikkiin.

Ulla Järvi
Kuva: Mikko Käkelä

Henri Lentonen

Tervehdys,

pakkorokotukset olivat vasta alkua, valtaeliitti kaavailee myös ihonalaisia implanttisiruja, jotka asennetaan heti lapsen syntymähetkellä!

Ihmisistä ollaan tekemässä samanlaisi tehotuotantolaitoksia, kuin mitä eläimille on tehty jo vuosikymmenet, samaan aikaan tapetaan luontoa järjestelmällisesti, jotta meistä tulee riippuvaisempia koneista.

Sininen ja Valkoinen täällä Suomessa on vaihdettu harmaaseen mössöön, synteettisiin pilviin:

http://sirhenriristi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/5899...

- Kiltamestari

Sivu « 1 | 2 |

Toimituksen poiminnat