KissanKulmasta

Kuinka Lissabonin sopimuksen sisältö haudattiin Vanhasen lautakasaan

Markku Uusipaavalniemi kertoo, kuinka Lissabonin sopimus haudattiin Vanhasen lautakasaan, Euroopan taloustilanteesta, Suomen ryöstöstä, kuinka media tekee uutisia ja paljosta muusta.

Mikään ei välttämättä ole mukavaa kuultavaa, mutta kuulla se kannattaa silti.

Radio Rockin haastattelu

osa 1 http://www.radiorock.fi/ajankohtaista/juuri-nyt/video/markku-uusipaavalniemi-osa-1

jota kautta pääsee kuuntelemaan myös osat 2 ja 3

 

--------------------------------------------------------------

Tähän sitten kääntämäni juttu sunnuntain Daily Mailista:

Europolille pelottavan suuret valtuudet

 

Uudet, Europolille (Euroopan Unionin poliisi) myönnetyt valtuudet uhkaavat kansalaisten perusoikeuksia. Suurin osa myönnetyistä valtuuksista on suurelle yleisölle tuntemattomia eikä niistä ole kukaan äänestänyt.

Europol eli Euroopan Poliisi on eurooppalainen tiedustelujärjestö ja poliisi, jonka budjetti on 60 miljoonaa puntaa vuodessa. Valtuuksiin kuuluu:
- Europolin upseerit nauttivat diplomaattista koskemattomuutta.
- Europoliin kuuluu 800 henkilön vahvuinen puolisotilaallinen poliisin iskujoukko nimeltään EGF, European Gendarmerie  Force. Se on koulutettu ja aseistettu "retkikunta"toimintaan. Ryhmää voidaan käyttää myös sotilaallisessa toiminnassa.
- Eurooppalainen pidätysoikeus EAW  (European Arrest Warrant), jonka mukaan kansalaisen saa siepata kotimaassaan ja kuljettaa ilman valitusmahdollisuutta vieraaseen maahan kuukausien, jopa vuosien ajaksi odottamaan oikeudenkäyntiä. Oikeutta vapautua takuita vastaan ei ole.
- Europolilla on yli 650 työntekijää sen Haagin päämajassa, ja tutkimuksia ohjaillaan Haagista käsin.
- Kansallinen lainsäädäntö ei koske, rajoita eikä estä Europolin toimintaa.

Europolia johtaa Rob Wainwright.  

Puolisotilaallisella EGF:lla ei vielä ole virallista statusta, mutta sen viralliseksi tarkoitukseksi ilmoitetaan "jatkuva yhteistyö EU:n poliisivoimien kanssa. EU:n poliisivoimilla on sotilaallinen status ja täydet poliisin valtuudet. EGF on ensisijaisesti EU:n käytössä." 

Henkilökuntaa on kerätty Italiasta, Espanjasta, Romaniasta, Ranskasta ja Alankomaista. Logossa on taivaansinistä taustaa vasten miekka, joka symboloi voimaa, voiton laakeriseppele sekä loimuava kranaatti kertomassa poliisivoimien sotilaallisesta taustasta.
 
Euroopan komissio haluaa myös muuttaa  Eurojustin -vuonna 2002 perustettu oikeusyhteistyöelin- EU:n syyttäjänvirastoksi, joka saisi vallan käyttää Lissabonin sopimuksen myöntämiä valtuuksia. 
 
Uusi EIO (European Investigation Order), Euroopan Unionin tutkintamääräys sallii Europolin suorittaa tutkimuksia kansallisen poliisin ohitse ja ylitse. Valtuuksiin kuuluu epäiltyjen kuulustelu, pankki- ja yhteydenpitorekisterien  (puhelin, internet jne) katkaiseminen ja tarkistaminen, sekä DNA-näytteiden ja sormenjälkien ottaminen ja edelleen luovuttaminen. 

Kansallinen poliisi voidaan pakottaa tutkimaan tekoja, joita kansallinen lainsäädäntö ei pidä rikoksina mutta jotka ovat sitä EU:ssa. Yksi näistä rikokseksi katsottavista teoista saattaa tulevaisuudessa olla mm. ilmastonmuutoksen ja holokaustin epäileminen.

Kaikkien kansallisvaltioiden poliisivoimat eivät ole olleet innostuneita EGF:lle ehdotettujen valtuuksien suhteen.
 
Lissabonin sopimuksen 71 artiklaan vedoten halutaan perustaa myös COSI (Committee on Operational Co-operation on Internal Security), josta epäillään muodostuvan eräänlainen sisäistä turvallisuutta valvova elin. Useissa poliisivaltioissa tällainen elin jo on.
 
COSI toisi yhteen  Europolin, Eurojustin and Frontexin. Frontex on EU:n rajoja valvova virasto.
Erilaiset tiedustelu-,  tutkimus- ja syyttäjävirastot sekä -ohjelmat lisääntyvät nopeasti Euroopan Unionissa. Tällä hetkellä perusteilla on ainakin 17 tiedossa olevaa valvontaohjelmaa ja -elintä. Varmuudella kuusi ohjelmista varastoi tietoja kansalaisista.
 
  
Nämä erilaiset ohjelmat ovat pyrkimys muodostaa alue, jota Lissabonin sopimus kuvailee "Vapauden, Turvallisuuden ja Oikeuden alueeksi". Tavoitteen saavuttamiseksi muodostetaan laajoin valtuuksin varustetut poliisivoimat puolisotilaallisine apujoukkoineen.
 
 

 
lähde: http://www.dailymail.co.uk/news/article-1331654/March-Euro-police-The-shocking-powers-prosecution-EU-us.html

Käännös: Riikka Söyring

------------------------------------------------------------------------

Edward Harle, joka tunnettiin myös kirjoittajanimellä Christopher Story, puhuu tutkittavanaan olleista pankkien petoksista, petosten mekaniikasta, EU:n synnystä ja paljosta muusta tässä 3-osaisessa puheessaan. Puhe on kuvattu vuonna 2009. Hyytävää kamaa

                     http://www.youtube.com/watch?v=Jug-W-DKcms  (osa 1 kolmesta)
 
Edward Harle kuoli epäselvissä olosuhteissa 14.7 2010.
 
Edward Harle oli hallituksen neuvonantaja talous- ja tiedusteluasioissa.

Kyselin (jo ennen postausta) Edward Harlesta hänet tunteneilta tai tavanneilta henkilöiltä, ja he sanoivat että

- Äijä on disinformaattori mutta taitava sellainen. Kaikessa on riittävästi totta niin että valekin on uskottavaa.

- Saa tietonsa tiedustelupalveluilta, jotka syöttävät hänelle mitä haluavat levitettäväksi

- Ei ole kaikessa väärässä vaikka onkin hörhö

Lisään tämän tähän tiedoksi koska se näyttää kommenttien perusteella tarpeelliselta. Itse luottavaisena kuvittelin että valpas kuulija osaa suodattaa roskan pois siitä mitä Harle puhuu ja poimia ytimen, ilman että minun tarvitsee asiaa alleviivata.

 

 

Piditkö tästä kirjoituksesta? Näytä se!

0Suosittele

Kukaan ei vielä ole suositellut tätä kirjoitusta.

NäytäPiilota kommentit (110 kommenttia)

Espoo Calls (nimimerkki)

Markku saa täältä paljon ääniä, ja nyt kaveri on oikeassa puolueessa. Muutoksen aika.

Käyttäjän riikkasoyring kuva
Riikka Söyring

Espoo Calls,

onko Markku Uusipaavalniemi nyt oikeassa puolueessa?

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/perussuoma...

Perussuomalaiset lopetti EU-jäsenyyden vastustamisen, otsikoi Aamulehti.

Onko kyseessä uutisankka vai totinen tosi?

Käyttäjän mertsilanki kuva
Mertsi Lanki

"onko Markku Uusipaavalniemi nyt oikeassa puolueessa?"

- Käsittääkseni on.

"Perussuomalaiset lopetti EU-jäsenyyden vastustamisen"

- No, enpä tuosta Putkosen eduskuntavaaliehdokas koulutuksesta (olen yhden sellaisen käynyt kuuntelemassa) tuollaista johtopäätöstä lähtisi tekemään. Ja kyllähän tällainen Puolueen virallinen linjanmuutos vaatisi jonkinmoisen perustavanlaatuisen keskustelun läpikäymistä, noin lähtökohtaisesti: puolue valtuustossa ja puoluehallituksessa. En myöskään mistään tällaiseta ole lukenut Perussuomalaiset lehdestä, tai asia ei millään tavoin ilmene esim. siitä eduskuntavaaliohjelmaluonnoksesta joka löytyy allekirjoittaneen kiintolevyltä.

Europarlamentissakin Perussuomalaiset vaikuttaa EU-kriittisessä Vapaa ja demokraattinen Eurooppa -ryhmässä.

Taitaapi kyseessä olla toimittajan tahallinen/tahaton ko. asiasta tulkinta?

Espoo Calls (nimimerkki)

Toivottavasti Persut ovat vielä lähdössä EU:sta. Ainakin Uusis on vahvasti sitä mieltä.

Luulen tosin että Soini on jo liian kauan ollut Bryssein lihapatojen äärellä. Aika vaihtaa miestä, mutta ei vielä...

SuS (nimimerkki)

Anteeksi klatchilaisuuteni, mutta millä tavalla perussuomalaiset tuovat Muutosta mihinkään? Edes Uusipaavalniemi yksin, niin paljon kun häntä arvostankin.

Käyttäjän Kansine kuva
Kaisa Kansine

Ehkä se on uutisankka. Ilmestyihän tänne US:nkin juuri uusi Soinin kirjoitus (ellei se ollut vanha, joka jostain syystä pomppasi uusiksi suosittuimpiin? eipä tullut tarkistettua... ) joka oli selkeän EU-vastainen.
Tosin jos PerSujen EU kanta onkin oikeasti höltymässä, olen hyvin pettynyt.

Vieras (nimimerkki)

Pentagon pelaa sotapelejä ja harjoittelee laajamittaisen kansalaislevottomuuden ja taloudellisen romahduksen varalta.

http://www.shtfplan.com/emergency-preparedness/pen...

"The Army, in a year-long war games series called Unified Quest 2011, is looking at a variety of possibilities and how to deal with them, including:

* the implications of “large scale economic breakdown” inside of the United States

* how to maintain “domestic order amid civil unrest”

* and ways to deal with fragmented global power and drastically lower budgets"

Käyttäjän riikkasoyring kuva
Riikka Söyring

Uusipaavalniemen haastattelussa sivutaan noitakin aiheita:
talousromahdusta, kansalaisten kapinaa ja globaalia kuohuntaa.

USAn ratkaisu kotoisiin ongelmiin on ollut usein hyökätä jonkun sivullisen kimppuun.

Vieras (nimimerkki)

Jokin aika sitten Timo Soini vastasi (muistaakseni Option tai Talouselämän) haastattelussa EU:sta kysyttäessä persujen haluavan kotimaan saavan kaiken mahdollisen hyödyn EU:sta. Vastauksessa ei ollut EU:sta irtautumisesta tai EU:n suorasta vastustuksesta hajuakaan. Selkeä linjaveto Soinilta, mitä voi spekuloida kukin omalla tavallaan, kodeissanne päissään.

repe (nimimerkki)

Soini on jo kauan vaikuttanut eliitin myyrältä. Toisalta persut ovat huono puolue vaihtoehtopuolueeksi.

Käyttäjän riikkasoyring kuva
Riikka Söyring

"Kokoomus haluaa tulevaisuudessa moniarvoista, suvaitsevaa ja etnisesti rikasta Suomea. Ryhdytään ajoissa puhumaan mitä se meiltä ja uusilta suomalaisilta vaatii. Näin voimme välttää ongelmia jo etukäteen ja vaalia moniarvoista Suomea rikkautena." Kolumni "Suomi tarvitsee maahanmuuttajia" Turun Sanomissa 2.6.2009 (katainen)

http://www.ts.fi/online/mielipiteet/kolumni/51850....
------------

Tässä on selvästi painovirhe. Hän on varmasti aikonut sanoa •"Kokoomus haluaa tulevaisuudessa moniarvoista, suvaitsevaa ja ENTISESTI rikasta Suomea. Ryhdytään ajoissa puhumaan mitä se meiltä ja uusilta suomalaisilta vaatii." :D

Vieras (nimimerkki)

Kiitos, Riikka, kirjoituksistasi – ne kertovat asioista, joista valtamedia pysyy vaiti.

Blogisi ovat parhaimpia, mitä Suomessa on tarjolla.

SiviiliNäkijä (nimimerkki)

UusPaavis sivuaa radiohaastattelussa tärkeintä ohimennen lopussa jota pitäisi korostaa enemmän eli kehitysmaiden riistoa. Jos maailmankylällisesti ajatellaan koko Pallomme vointia niin ongelmahan on länsimaiden ja muun maailman välinen kapitaalinen juopa.

Jos/Kun tätä eroa aletaan todella käsittelemään lyömällä palkkakatot länsimaisille pääomakerääjille, ja taasen toisesta päästä siellä missä vallitsee vielä pimein keskiaikainen diktatuurijärjestelmä(islamilaiset fundamentalistimaat) ja saadaan demokratia ja sananvapaus vallitsevaksi olotilaksi niin muutos alkaa tapahtua globaalisti. Ja näennäiset demokraattiset rakenteet tottakai samalla jatkuvan tarkastelun alle täällä länsimaissa.
Eli kysymyksessähän ovat isommat rakenteelliset muutokset jatkossa- ei vain EU:n sisällä piiri-pieni-pyörii-humppa jossa Isoset unionilaiset siirtelee rahoja toinen toisilleen Suuren Kuplan kasvaessa, vaan kaikki- aivan kaikki maat mukaan. Vasta silloin todellinen muutos on käynnissä. Uskon että tämä aika on lähellä.

Kuka uskaltaa ravistella rakenteita? Koska jos kukaan ei niin se tapahtuu sitten pahemman kautta..

Vieras (nimimerkki)

Jesse Ventura käsittelee Wall Streetia. Amerikkalaiseen tapaan ylidramatisoitua, mutta mukana myös muutama mielenkiintoinen tiedonjyvä.

Osa 1

http://www.youtube.com/watch?v=AvaGbb6PNbI

Osa 2

http://www.youtube.com/watch?v=fuo6Mo1kH28

Osa 3

http://www.youtube.com/watch?v=8wRfuAUubT0

Visitor (nimimerkki)
Marko Sihvonen

Mitä heikompi kansan luottamus, sen vahvemmat aseet :)

Espoo Calls (nimimerkki)

http://www.youtube.com/user/TheAlexJonesChannel#p/...

tuossa käyty läp Irlannin tilannetta.

Persut ovat vain ensimmäinen vaihe eteenpäin, ja kun ihmisten silmät aukevat enemmän, voidaan suurempia tavoitteita ajaa sisään. Persuista on hyvä aloittaa, vaikka luulen että Soini on väärä mies viemään suuremmat agendat loppuun asti.

Liian kauan ollut Brysselin lihapatojen äärellä... + hieman epäluotettava, eikä puhu asioiden ytimista kuten Paavalniemi. Luulen että Uusipaavalniemestä voisi tulla seuraava puolueen johtohahmo Halla-Ahon vierelle.

Soinilla on liian suuri "broilerin" leima otsassa, luulen että myy nahkansa kunhan hinta on tarpeeksi kova...

SiVari (nimimerkki)

Pystyykö Soini uudistumaan broilerista uudelleen "kumpi oli ennen-muna vai kana"- asteelle? Ei ole kenellekään helppoa vallan kuvioissa..mutta ensin vaalit läpi ja onko sitten vasta uudistumisten aika..

Espoo Calls (nimimerkki)

Uusis muuten ainoa kuka tunnistaa kansojen yhteisen vihollisen = yksityiset keskuspankkiirit, joiden business on lainata valtioille. (sen sijaan että valtio printtaisi oman rahansa ja pitäisi koron itsellään = laskisi dramaattisesti veroja ym...)

Kenenkään muun kansanedustajan en ole kuullut sanovan tuota !

Hillevi (nimimerkki)
Vieras (nimimerkki)

Kannattaa korostaa asian anarkistista puolta koska kyse on rahojen nostamisesta/siirtämisestä välillisesti(?) toiseen paikkaan kaikessa yksinkertaisuudessaan ja väkivallattomuudessaan.
Toinen asia on sallivatko pankit rahojen nostamisen ja onko pankeilla lakisääteisiä suojia(ikävää jos on) ettei kansalaisen saa nostaa jonain sovittuna hetkenä rahojaan pois.. ja onko kieltoja paikkakohtaisesti?
Seepralle ei kannata kertoa sen metsästämisestä=)

Vieras (nimimerkki)

Soini on omien sanojensa mukaan koko paketin katolilainen. Kukaan ei kannata EUtä enemmän kuin kuin katolinen kirkko. Kerran oli Rooma, melkein koko Eurooppa yhdessä imperiumissa, eikä tuo yhtenäisyyden ajatus ole koskaan kuollut. Katolinen kirkko oli Rooman myöhäisajan tärkein instituutio. Sana katolinen tarkoittaa suunnilleen yleinen, kaikkia koskeva... Rooma elää tavallaan yhä katolisessa kirkossa... Asia on siis monimutkaisempi kuin että joku vapaaseurakunta olisi yhtäkkiä keksinyt että EU on hyvä juttu. Euroopan kulttuurihistoria on pitkälti katolisen kirkon historiaa.

Jos Soini sanoo että eroon EUstä hän samalla - melkein - ottaa pesäeroa kirkkoon. Katolinen kirkko on Euroopan yhtenäisyyden idean alkuperä. Ei konkreettisissa poliittisissa päätöksissä mutta niinsanotusti ideologian tasolla. Jos Soini vastustaa EUtä miksi hän suostuu istumaan EU-parlamentissa?

Epäilen ettei Soini ole kertonut kannattajilleen mitä hän oikeastaan ajattelee asiasta. Muutama iskulause ei riitä. Muuten, seurakunnasta riippumatta, miten kristitty oikeastaan voisi vastustaa ihmisten (mahdollisimman suuren) yhteyden ideaa?

Vieras

Onko Soini ymmärtänyt homman hengellisen puolen joka muistaakseni korostuu ja kärjistyykin lauseessa: Siis menkäämme ulkopuolelle leirin. Jos Soinia ja Sanaa seurataan mukaellen niin silloin mennään ulkopuolelle Euro-leirin.
Mutta onko tämä tie paluuta menneeseen? Pitäisikö luoda uusi maailmanlaajuinen rahayksikkö.. Ameron tulo tiedetään ja trilateraalisen yksikön kautta tuleva sähköinen(?)rahayksikkö pedonmerkillisine ihmeellisyyksineen ja profeetallisine outouksineen myös tiedetään- onko se vietävän sähköinen siruyksikkö-raha sittenkin oikea tie?

Yleensä vanhaan meneminen väsyttää ja kyllästyttää mutta uusiomaiset paawalniemeläiset jutut ilman G.O:ta tuntuvat mukavammilta.

Riikka Söyring (nimimerkki)

Lord James Blackheath puhui parlamentissa Foundation X:sta.

Puheen takia katsastelin hieman, ja Vatikaanin Pankki (Bank of Vatican) joka puheessa vilahtaa (ja jossa kohtaa puhemies välittömästi keskeyttää arvon lordin) on tutkinnassa rahanpesusta.

Foundation X taas...no, etsikää itse.

137 (nimimerkki)

http://www.youtube.com/watch?v=QaA-5_IjkeE
"...with an international security rating equal to the top six in the world."

Mielenkiintoinen puhe...

137 (nimimerkki)

Shadowy 'Foundation X' offers to buy British Government:
http://www.youtube.com/watch?v=VbLEFrg5ZMI&NR=1

Käyttäjän pietarituominen kuva
Pietari Tuominen

Erinomaista uutisointia jälleen Riikalta. Enpä kuitenkaan usko, että tuollainen italialainen tai romanialainen poliisiupseeri joukkoineen kauaa pidättelisi EU:ta vastustavia isäntiä Pohjanmaalla. Saattaisi jäädä sille tielleen. Suomessa kuitenkin miltei kaikilla miehillä sotilaskoulutus, aseita yksityisomistuksessa asukaslukuun suhteutettuna maailman kolmanneksi eniten ja metsästäjiä muutama sata tuhatta. Lisäksi meillä on sodankäynnin pohjoiset olosuhteet, mitä ei mikään muu eurooppalainen armeija hallitse yhtä hyvin kuin suomalainen. Ei Suomea koskaan tule pystymään mikään etelän Europoliisi väkivalloin hallitsemaan.

Suosittelen silti kaikkia suomalaisia ostamaan mahdollisimman paljon aseita, patruunoita ja ruokavarastoja. Kohta nimittäin rytisee jos tuollainen Europoli haluaa väkisin pitää sortuvan unionin ja toisinajattelijat järjestyksessä. Tässä Sarajevon sodasta selviytyjän lista, mitkä tarvikkeet loppuvat kaupoista ensiksi:

http://www.thepowerhour.com/news/items_disappearfi...

Jos ja kun EU kaatuu, siitä saattaa pahimmillaan seurata todella pahat olot. Kannattaa varautua ajoissa ja haalia tarpeellisia varusteita. Tämä ei ole mikään vitsi. Monen muista Euroopan maista tulevan elintarvikkeen ja muun Suomelle tärkeän raaka-aineen jakelu saattaa hajoamisen seurauksena keskeytyä täysin. Jos öljyn jakelu keskeytyy, sen jälkeen Suomessa ei mikään toimi. Marketeista ei saa ruokaa. Edes maatalouskoneet, rekat, autot, öljylämmitys, sähkö- ja vesijakelun huolto tai mikään muukaan yhteiskunnan perustoiminto ei toimi. Koko maa pysähtyisi täysin. Kannattaa jokaisen varautua pahimpaan nyt kun se vielä on mahdollista.

Käyttäjän jope58 kuva
Tapio Härkönen

Pietari Tuominen, puhut asiaa!
-----
Maalla on mukavaa asua…mutta ei aina.

Kerran talostani katkesi sähköt.
Kun en ole mikään sähkömies, niin useampana iltana töitten jälkeen jouduin pähkäilemään tilannetta ja etsimään vikaa.

Sulakkeet ovat kolmessa eri kaapissa. Välillä huomasin, että osa sulakkeista oli loppu ja iltamyöhäsellä oli lähdettävä etsimään niitä eri kaupoista.
Jo itse sulakkeiden vaihto tuotti ongelmia, kun siitäkin hommasta on niin vähän kokemuksia.
Kun osaan talosta sain sähköä, niin eikös vaan toinen puoli ollut taas pimeä (taloni on iso) ja päinvastoin.
Onneksi vain vajaan vuorokauden taloni oli kokonaan ilman sähköä, joten sain esim. pakasteet pelastettua.

Sähkökatkoksen viaksi paljastui lopulta hiiri, joka oli nakertanut sähköjohdon niin, että siitä aiheutui oikosulku.
Muutaman päivän kuluttua erään sähkömiestuttavan avulla sain lopulta vian korjattua ja vialliset sulakkeet vaihdettua.
Helpotus oli suuri!

Onneksi oli lauhat ilmat niin, että sain taloni lämmitettyä puulla. Pakkaskausina joudun turvautumaan öljylämmitykseen (öljypoltin toimii sähköllä).

Tulipa taas havaittua se, miten riippuvaisia me olemmekaan sähköstä; ei toimi vessat, ei valot, ei pakastin, ei Tv, ei sähköhella, ei kahvinkeitin, ei sähkölämmitin….. (ei öljypoltin), eikä tietokonekkaan..
Jos sähkökatkos olisi tullut talvipakkasilla, olisin todella joutunut vaikeuksiin.

Olisitosiaan tulevaisuuden kannalta hyvä itsekunkin miettiä, miten tulee toimeen silloin, kun sähköntuotannossa ja öljyntoimituksissa on häiriöitä, ja tehdä etukäteisvarusteluja.
Annoit hyviä ohjeita, kiitos!
---
Töissäni teimme lakisääteistä pelastussuunnitelmaa (turvallisuussuunnitelmaa).
Toimin sosiaalialalla.
Vasta jälkeenpäin huomasin, että olisin voinut enemmän painottaa juuri energiakriisiin varautumista käyttäen esimerkkinä omaa ”kriisiäni”.

Käyttäjän riikkasoyring kuva
Riikka Söyring

Pietari Tuominen ja Tapio Härkönen,

luettelitte molemmat syitä, miksi itsestäni Vihreä kestävän kehityksen asuntopolitiikka alkoi tuntua peräti epäilyttävältä.

Kaikki vaan samaan sumppuun ja sähköt poikki niin johan väkiluku vähenee.

Kaikki vaan samaan sumppuun, niin ei tarvitse kalliisti ja vaikeasti valvoa väkeä haja-asutusseudulla.

Kaikki vaan samaan sumppuun, niin yhteiseen vesihuollon piirissä jokainen tartuntatauti tai veteen sujautettu rauhoittava, väestön tyynenä pitävä "lääke" kätevästi leviää. Hitler ja Stalin käyttivät tätä metodia vankileireillä.

Mieltäni ei yhtään rauhoittanut tieto siitä, että YLEllä David de Rotschild saarnaa hanaveden käytön puolesta.

-----------------------------

Ajatellaan tomaatteja: kaksi tervettä tomaattia.

Toiseen pistetään neulalla reikä niin että sen kuori menee rikki.
Laitetaan se ehjän tomaatin viereen, kylki kylkeen.
Molemmat pilaantuvat.

Toiseen pistetään neulalla reikä niin että sen kuori menee rikki.
Laitetaan se ehjän tomaatin viereen mutta välimatkan päähän.
Ilman yhteistä kosketuspintaa vain toinen tomaatti pilaantuu.

-------------------------------

Kestävä kehitys on hyvä asia, enkä arvosta pätkääkään kulutusorientoitunutta elämäntapaa mutta hyviinkään päämääriin ei pidä pyrkiä totalitarismin tietä.

Ja se näistä viheruskonnoista seuraa. Katsokaa kuka oli sir Julian Huxley, mitkä olivat hänen mielipiteensä ja missä järjestöissä/organisaatioissa hän vaikutti.

Käyttäjän Kansine kuva
Kaisa Kansine

Hyviä pointteja. Mutta taas toisaalta, jos kaikki asuvat hajallaan, ollaan aika yksin. Jos ajat ovat todella kovat, voi ihmisten tiivis yhteistyö ja joukossa oleva voima tulla tarpeeseen.
Ja onhan se mahdollista, ettei meitä niinkään yritettäisi myrkyttää hanavedellä tai vastaavaa, vaan sen sijaan lannistaa jättämällä hunningolle.
Ehkä jonkinlaiselle "heimo-ajatukselle" on vielä tilausta - itselläni ainakin ensi reaktio uhkien tullessa on, että perheen ja ystävien kanssa on pidettävä lujasti yhtä.

Käyttäjän pietarituominen kuva
Pietari Tuominen

Parhaita ja turvallisimpia yhteisöjähän ovat juuri nuo pienet kylät. Niitäkin vain yritetään nykyisin tuhota kyläkouluja ja muita elinmahdollisuuksia lakkauttamalla. Itsellänikin pari hyvää kylää tiedossa, jonne haluaisin muuttaa, jos Suomeen palaan.

Tuo on mielestäni täysin edesvastuutonta politiikkaa, että ihmisistä tehdään 100%;sti vesi-, sähkö- ja kaukolämpölaitoksista, sekä marketeista riippuvaisia. Helpompaa heitä toki on silloin hallita, kuin jos asuvat kaikki suhteellisen omavaraisina korvessa, mutta kumpikohan asema on minkä vain kriisin tullessa ihmisille itselleen turvallisempi?

Kaikki nykyajan sodat ovat osoittaneet, että ensiksi kaikki nuo kerrostaloihmisen elämän perusedellytykset toimittavat laitokset tuhotaan. Sen jälkeen kerrostalot ovat kylmiä, ilman vettä ja sähköä. Yritä siinä sitten selvitä arjesta. Tuo skenaario ei edes toteutuakseen tarvitse kovinkaan paljon. Erona etelänmaiden ja Suomen välillä on vain se tappavan kylmä kotoinen pakkanen ja vain kolmen kuukauden kasvukausi.

Käyttäjän Kansine kuva
Kaisa Kansine

niin, siis pieni mutta (kohtalaisen) tiivis ja mahdollisimman omavarainen kylä varmaan olisikin se turvallisin. Tarkoitin lähinnä, että ei olisi järkevää kaikkien perheiden muuttaa kymmenien kilometrien päähän toisistaan umpi korpeen...
Niin, eihän kukaan sellaista ehdottanutkaan. Kunhan muistutin asian toisestakin puolesta, kun eristäytyminen saattaa kyllä hetkellisesti kalskahtaa turvalliselta (olla ikäänkuin piilossa muulta maailmalta ja sitä rataa... ), muttei tietenkään pitemmällä tähtäimellä toimi.
Toinen (varmaan myös aika itsestäänselvä... ) asia on, että katumellakat yms tuskin tuottaisivat mitään hyvää. Itse olen passiivisen (tai pikemminkin salakavalan) protestoinnin kannalla, jos jotenkin kapinoida tarvitsee.
Eri asia TIETENKIN jos on täysi sota päällä... -_-

Esko Kastinen

Kaisa;

Ei omavaraista elämää maalla kukaan valitse sen vuoksi että olisi piilossa maailmalta. Sen sijaan aivan yksinkertainen totuus on se, että se on ainoa elämänmuoto joka mahdollistaa riippumattomuuden ihmisten hallintaan käytettävistä asioista; rahajärjestelmästä, infrastruktuurista ja logistiikasta.

Mietipä, mihin suuntaan väki liikkuu kriisiaikana; maalta kaupunkiin vai toisinpäin? Ja miksi? Huomioida kannattaa ettei kriisin tarvitse olla edes sota, pandemia tai humanoidien invaasio. Nykyään riittää jo talous- ja muun virtuaalielämän huonot uutiset tuottamaan melkoista epävakautta globalisoidun maailmamme huoltojärjestelmiin.

Entäpä näin "rauhan aikana"? Silloin samat asiat, jotka ovat elintärkeitä kriisiaikana, tuovat mielenrauhaa, kiireettömyyttä ja tasapainoa elämään siinä missä kaupunkilainen joutuu aina murehtimaan rahan riittävyydestä, työstä ja elintasostaan.

Oikein rakennetussa kodissa ihmisen on hyvä olla; aina saa lähteestä tai kaivosta vettä, puita on 2-3 vuodeksi, sähköä voi tuottaa valaistukseen ja kommunikointiin aurinkopaneleilla ja pimeänä aikana vaikkapa polkugeneraattorilla, kellarissa on säilöttyä ruokaa ja juureksia, ruokahuoneessa muuta säilyvää, luonto tarjoaa monenmoista syötävää, kasvimaa tuottaa pienellä vaivalla puhdasta ruokaa, lähelllä on muita oikein rakennettuja koteja joiden kanssa talkoilemalla ja vaihtotaloutta harrastamalla elämä sujuu sutjakkaasti. Ihmiselle sellainen elämäntapa on luontainen ja Suomessakin se on muotoutunut paljon pitemmän ajan saatossa toimivaksi, kuin mitä kaupunkikulttuurin historia meillä on nykyisessä muodossaan.

Sellaisia koteja ja niistä muodostuvia kyliä maamme oli täynnä vielä sukupolvi sitten. Vain neljännes ihmisistä asui kaupungeissa. Sen määrän pystyi maaseutu vielä etänä elättämään. Nykyään enää neljännes ihmisistä on "maalaisia". Suurin osa asuu kaupungeissa ja tämä luonnoton kehitys sen kuin jatkuu. Sama ilmiö on vallalla myös muualla; esim Kiinassa on pienellä aikaa siirtynyt -siirretty- yli 200 miljoonaa ihmistä kaupunkeihin. Intiassa tilanne on aivan yhtä paha.

Kysymys kuuluu: miksi suurten köyhien kansanosien pitää muuttaa olosuhteisiin missä heillä ei ole enää pienintäkään mahdollisuutta ruokkia itseään? Se ei ole heidän etunsa, eikä se ole parempiosaisten joiden pitää verovaroin ruokkia uusia ghettoperheitä. Kannattaa huomioida kuinka Suomessakin esiintyy yhä useammin marinaa siitä miten kaupunkilaiset joutuvat "elättämään" köyhiä maalaisserkkujaan. Haloo?

E.K.

Käyttäjän Kansine kuva
Kaisa Kansine

"Kannattaa huomioida kuinka Suomessakin esiintyy yhä useammin marinaa siitä miten kaupunkilaiset joutuvat "elättämään" köyhiä maalaisserkkujaan."'

Niin, tuo on kyllä todella naurettavaa! Suomen omavaraisuus, se että on tarpeeksi maantaloutta, veden ja sähkön kannalta omavaraisia taloja/pieniä alueita yms on kaikkien etu, mikä pitäisi tajuta etenkin kriisin uhatessa!

Niin, ja en tarkoittanut alkuunkaan, että nykyään omavaraisina korvessa asuva ihmiset jotenkin "piiloilisivat" :)
Pointti oli, että pahanpäiväisen kriisin tullen ehkä juuri piiloilu voisi olla jonkun motiivi muuttaa kauas kaikista muista... ja yhteistyön tärkeys unohtuisi kokonaan siinä sivussa. Mutta ehkä kukaan ei sentään olisi niin tyhmä. :P (taisin olla väsynyt viime kommenttiani kirjoittaessani, kun tuollaisia horisin xD )

Voipi olla, että pahan päivän tullen (me) kaupunkilaiset tosiaan parveilemme maalaistuttujemme ovilla apua anomassa! :O

Esko Kastinen

Suosittelen parveilemista nyt hyvänä aikana maalla, mutta apua tarjoamassa eikä anomassa. Siitä on etua ja iloa kaikille paitsi markkinatalousmekanismille :)

E.K.

www.viisastenkivi.com

Tommi Mäkinen (nimimerkki)

"Kansallinen poliisi voidaan pakottaa tutkimaan tekoja, joita kansallinen lainsäädäntö ei pidä rikoksina mutta jotka ovat sitä EU:ssa. Yksi näistä rikokseksi katsottavista teoista saattaa tulevaisuudessa olla mm. ilmastonmuutoksen ja holokaustin epäileminen."
Joutuuko täs koht oikeuteen ilmastosekoilun takia, RKELE???

Vieras (nimimerkki)

Riikka olisi hyvä 'sihteeri'.

Käyttäjän riikkasoyring kuva
Riikka Söyring

Oi Vieras,

minähän jo olen kansakunnan sihteeri, tasavallan tarkkailija ja maanpetturien madonluku :D

Täältä tiedotan ja luotan siihen, että itsekukin tykönänsä miettii syy-seuraus-suhteita, etsii lisää tietoja ja tekee sitten johtopäätöksensä. Itse.

Minä tuon nähtäville sellaista, mikä mielestäni julkisesta keskustelusta/mediasta on puuttunut.

Vieras (nimimerkki)

Mites se korkkareilla kävely sujuu?

Espoo Calls (nimimerkki)
ee-n (nimimerkki)

Odotan laajaa talouspoliittista keskustelua, jossa myös Uusipaavalniemi on mukana.

Tavallaan nyt testataan mm Ylen toiminta. Tähän asti on vain hallituspuolueiden ja demareiden + kommunistien edustajia päästetty studioon keskustelemaan.

Ylen rooli poliittisena toimijana on erityisesti korostunut nyt, kun siitä ollaan leipomassa pakkoyleä eli kaikkien olisi sen toiminta maksettava vaikkapa kansan yhteisestä kassasta, budjetista. Käytännössähän se merkitsee valtiollista tiedotustoimintaa, jolloin tietty vallassa oleva poliittinen taho pyrkii hallitsemaan pakon avulla tiedotusta ja siten myös välillisesti kansan vaalikäyttäytymistä.

.......................................

EGF:stä:
"Henkilökuntaa on kerätty Italiasta, Espanjasta, Romaniasta, Ranskasta ja Alankomaista."

Ja Saksa ei oikein vielä uskalla olla NÄKYVÄLLÄ paikalla EGF:ssä. Kansa voisi assosioida liiankin paljon lähihistoriaan.

Kiitos käännöksestä, Riikka! On niin paljon erilaista tietoa, että pitää ottaa enemmänkin asioista selvää.
Ehkä HS tai Iltasanomat mm jopa lähiaikoina valistavat lukijakuntaansa tästäkin EU:n kehityksestä. Odotellaan.

Käyttäjän riikkasoyring kuva
Riikka Söyring

ee-n,

saatatpa joutua odottamaan varsin kauan, pahoin pelkään.

Elleivät päätä että kansalaisten unnuttaminen vaatii näytöstä avoimesta keskustelusta.

Kansalaisjournalismista on ollut se hyöty, että mediankin on pakko reagoida kun asiat ovat jo tiedossa ja niistä keskustellaan. Säilyy edes uskottavuuden ripe.

Rivitoimittajia ei tule syyllistää. He eivät julkaisupäätöksiä tee.

Onhan näitä (nimimerkki)

Tällaista pohdintaa Kauppalehdessä tänään.

Usko vakaa - paitsi jos rysähtää
23.11.2010 - 10:43 | Mia Jouslehto | Raha & valta, Talouspolitiikka, EU

Vakaa usko Irlannin velkojen takaukseen vetää ainakin omat kulmani kurttuun. Ei niinkään se, että eurooppalaiset maat menevät Irlannin taakse, vaan että asiasta ollaan niin yksimielisiä ja asiat selitetään samoin sanakääntein. Kukapa haluaisi velkakriisin pahenevan ennestään ja heittää kapuloita toipuvan talouden rattaisiin.

Itsekin uskon siihen, että pienempi paha on taata Irlannin ja kenties vielä Portugalinkin lainoja, kuin pohdiskella jälkikäteen tehtiinkö kaikki voitava talouskurimuksen helpottamiseksi. Mutta kuten sanottu, kriisi on niin iso ja monimutkainen, että helppo ratkaisua on omaksua valtiovarainministereiden näkemykset. Ja järkeviltähän ne kuulostavatkin globaalissa maailmassa, jossa sormet löytävät rahavirtojen paniikkinappulan mihin kellon aikaan tahansa.

Silti mieleen tulee, että entä jos myös Espanja hakee pelastavaa oljenkortta EU:lta. Rahaa sille ei löydy ja koko korttitalo romahtaa kuitenkin. Silloin haetaan taas kiivaasti Suomessakin syyllisiä siihen, miksi omien ongelmien lisäksi rahaa piti syytää ylivelkaantuneiden ja yli varojensa eläneiden talouksien auttamiseen. Huonossa skenaariossa Suomi ajautuu muiden eurooppalaisten maiden mukana taloudessa lasku-uralle ja kaupan päälle jää osuus Kreikan, Irlannin ja Portugalin veloista. Eikö jonkun olisi pitänyt painaa jarrua ja lujasti.

Tulee kovasti mieleen 90-luvun alku Suomessa. Pankkikriisi saatiin lopulta hoidettua, mutta lopputuloksena oli myös käsittämätön määrä työttömiä. Samoin valtava valuuttalainoilla itsensä velkakurimukseen ajaneiden entisten yrittäjien ja yksityishenkilöiden joukko.

Mutta toivottavasti Irlanti ja kumppanit löytävät velkajärjestelyn jälkeen joka tapauksessa pohjan uudelle talouskasvulle, ilman sitä kun velat jäävät maksamatta - oli takaajana kuka tahansa.

Mia Jouslehto, Kauppalehti

http://uutisblogi.blogit.kauppalehti.fi/blog/21135

Käyttäjän riikkasoyring kuva
Riikka Söyring

Taloussanomissa ollaan näemmä samaa mieltä euroalueen voinnista ihan Euroopan asiantuntijoiden voimin kuin tämä yks mitään talousasioista ymmärtämätön mehtäläiseukko :D

http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2010/02/1...
------------------

Surffailemalla Taloussanomien sivulla löytyy myös taulukko josta näkee millaisen taakan Velkatalkoo-Jykä on kansalaista kohti kataista hankkinut: summa oli jo yli 12 000e kataista / hlö.

http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2010/05/1...
-------------------

Ja kuten muistamme, EKP:n omat vastuut ovat yli 21-kertaiset pääomaan nähden = suurella todennäköisyydellä EKP:sta tulee roskapankki.

http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2010/06/0...
---------------------

Sijoitusneuvoja Jeremy Grantham sanoi taannoin tv-haastattelussa
-Paras sijoitusneuvo? Ostakaa aseita, ammuksia, elintarvikkeita, lääkkeitä ja siemeniä sekä piilottakaa ne huolella.

Haastattelijan leopardikuosilla peitetty povi aivan lysähti, ja hän meni aivan hiljaiseksi.

Vieras (nimimerkki)

Kuka muistaa vielä Islannin?

Islantilaisten kärsimykset eivät ole vielä ohi

http://www.kp24.fi/uutiset/254286/Islantilaisten-k...

Riikka Söyring (nimimerkki)

Vieras,

mitenkö korkkareilla kävely sujuu?

Hyvin. Eivät vaan ole hurjan käytännölliset metsätöissä :D

Vieras (nimimerkki)

Ongelmia meillä ei olisi, jos ihmiset eivät nukkuisi eikä olisi niin egonistejä.

Muistakaa!! 2011 vaalit ovat tulossa (nimimerkki)

Olen samaa mieltä. Ongelma EU:n kanssa loppuisi tasansiihen, kun nukkuvat muutaisivat äänestyskäyttäytymisensä, heräisivät vaaleihin 2011. Tämähän tietenkin riippuu siitä,haluavatko he pakkopolitiikan ja ongelmien jatkuvan vai helpottuvan. Itse aion äänestää aivan toista, 2009 perustettua puoluetta, varmasti en yhtäkään tällä hetkellä vallassa olevaa.

Vieras (nimimerkki)

Yksi salaliitto on niinkin yksinkertainen kuin totalitääri sosialistinen (kommunistinen) maailmanhallinto, YK:n alaisuudessa jonka komentajat on AINA olleet kommunisteja.

Kun katsoo tätä web bot käyrää niin näkee, että se alkaa laskea tasaisesti vain alaspäin juuri 08.11.2010 lähtien ja käy 18.01.2011 hyvin pohjalla. Mutta nousee siitä hieman ylös, kunnes n. 08.02.2011 alkaa taas mennä aivan pohjalle.
http://nwohavaintoja.blogspot.com/2010/11/web-bot-...

"lähikuukausina nähdään uusi maailma, jossa maailmanhistoria määritellään uudelleen". Wikileaks: Kohta pamahtaa
http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2010/11/23/...

One World Government Countdown Nov. 20th 2010
http://www.youtube.com/watch?v=6LyVbZbjLZ0&feature...

Obama Leads UN Security Council - full video
http://www.youtube.com/watch?v=Jt2XQ7x8s3Y&feature...

Koreoiden rajalla jytisee.
http://www.yle.fi/tvuutiset/uutiset/upics/liitetie...

BOMBSHELL, For those who insist that the "Illuminati" is a myth
http://www.youtube.com/watch?v=y2Xu-5B22Ok

IMF/NWO: Global Governance Without Democratic Elections
http://www.youtube.com/watch?v=qqAEuJJ1XKg

Vieras (nimimerkki)

YK:n kansainvälisen ilmastosopimuksen seuraava välietappi on YK:n ilmastonmuutoskonferenssi Cancúnissa, Meksikossa 29.11.- 10.12.2010
jossa uusi maailmanjärjestys yritetään murjoa läpi,kuten "lissabonin sopimus"

vieras (nimimerkki)

Hyvä Riikka!!

Katsotaan, mitä onkaan hautautunut Koreakohun alle, kunhan selviää...

Tonkikaa ihmiset.

Käyttäjän riikkasoyring kuva
Riikka Söyring

Vieras,

veikkaan, että kyseessä on false flag-operaatio, jonka avulla pyritään tiukentamaan asekontrollia: YK haluaa globaalia aseistariisuntaa (joka ei kuitenkaan koske armeijaa, poliisia tai turvapalveluita, vain kansalaisia) vuoteen 2012 mennessä.

Erityisesti ydinasekontrollia, jonka takia esim WP uutisoi näkyvästi siitä kuinka ydinase- ym. arkaluontoisen materiaalien kuljettamisesta vastuussa olevan viraston agentit ovat olleet duunissa kännissä ja päätyneet raudoissa putkaan.

Aikataulu oli myöhempi, mutta nyt tahtia on kiristetty.

Käyttäjän riikkasoyring kuva
Riikka Söyring

Otetaan välillä piristystä:

Suomalaisnuoret eivät kannata Euroopan liittovaltiota

Timo Siukonen, Helsingin Sanomat

Jyväskylä. Suomalaisnuoret eivät kannata Euroopan poliittista yhdentymistä, vaikka heillä onkin vahva tunne kuulumisesta Eurooppaan. Tiedot käyvät ilmi maanantaina iltapäivällä julkistetusta kansainvälisestä tutkimuksesta, johon osallistui keski-iältään 13,5-vuotiaita nuoria 33 maasta Euroopassa, Aasiassa ja Latinalaisessa Amerikassa.

Tutkimus järjestettiin keväällä 2009 Suomessa. Mukana oli 3 307 peruskoulun 8. luokan oppilasta 176 koulusta ja

2 295 opettajaa 174 koulusta.

Vahvin eurooppalainen identiteetti Euroopassa on italialaisilla ja heikoin latvialaisilla nuorilla.

Suomen kahdeksasluokkalaisista 97 prosenttia kokee itsensä eurooppalaiseksi ja melkein yhtä moni on myös ylpeä siitä. Lisäksi vastaajilla oli vahva kansallinen ja pohjoismainenkin identiteetti.

Italian jälkeen kärkeen ponnahtivat Slovenia ja Espanja. Suomi sijoittui neljänneksi yhdessä Slovakian ja Luxemburgin kanssa.

Ylpeyden tunne oman maan kansalaisuudesta oli suurimillaan Venäjällä, ja Suomi tuli toiseksi Itävallan ja Norjan kanssa.

Euroopan liittovaltiokehitykseen suomalaisnuoret ilmoittivat vahvan ein. Kannattajia oli alle 20 prosenttia. Lähes yhtä penseitä oltiin Tanskassa, Virossa ja Irlannissa.

Myönteisimmät vastaukset annettiin Kyproksella, Bulgariassa ja Maltalla.

Suomen nuoret olivat eniten yhteiseurooppalaista lainsäädäntöä vastaan ja kolmanneksi vahvimmin yhteistä ulkopolitiikkaa vastaan. Talouspolitiikan yhdentämistä suomalaisnuoret vastustivat viidenneksi voimakkaimmin ja EU:n laajentumista kolmanneksi eniten.

Eurooppalaisesta Civic and Citizenship Education Study (ICCS) -hankkeesta käytetään Suomessa nimeä Nuorten yhteiskunnallisen osaamisen, osallistumisen ja asenteiden tutkimus. Sen on organisoinut kansainvälinen koulusaavutuksia selvittävä järjestö IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievement).

Hankkeen tavoitteena on selvittää, millaiset valmiudet nuorilla on omaksua ja sitoutua aktiivisen kansalaisen rooliin 21. vuosisadan yhteiskunnassa.

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Suomalaisnuoret...

repe (nimimerkki)

Tuo Edward Harle on aivan huuhaamies ja satusetä. Ei ihme, että on hallituksen asialla. Hänen tehtävänsä on sotkea ihmisten päät ja eksyttää. Salaliittoväestä ja epäilijöistä jotkut eksyvät hänen seireeninlauluunsa ja ajattelevat, että natsithan ne kaiken takana on tms. Kaikki on rakennettu lapsesta asti aivopessylle korkkarimaailmankuvalle. Etenkin Englannissa tuo ikiaikainen asetelma uppoaa kuin veitsi voihin. Mielenkiintoista, että sionisteja ei mainittu ollenkaan, vain humpuukia natseista, saksalaisista, EU:sta ja jenkeistä. Vatikaani se kaiken takana on ja natsit ja Saatana ja marsilaiset...

Käyttäjän riikkasoyring kuva
Riikka Söyring

repe,

tietenkin tarkistin Edward Harlen taustoja ihmisltä jotka ovat hänet tavanneet tai tunteneet.
Sanoivat muuten suht´ samaa kuin sinäkin :D

Mutta minusta oli perusteltua laittaa tuo puhe tänne, koska jos siitä kuoritaan pois natsit ymv. niin mitä jää?

Jää se, minkä muu todistusaineisto vahvistaa: on olemassa pyrkimys maailmanhallitusta kohti.

Ei sen pitäisi ketään yllättää, maailmanvallantavoittelijoita on ilmaantunut joka sukupolvessa.

repe (nimimerkki)

Tuollaisten huijjareiden jutut ovat vaarallisia, koska enemmistö vaihtoehtomediasta on hänenlaistensa hallussa. Jutut ovat yhtä kaameaa soopaa kuin Alex Jonesin natsijutut. USA:n Judas Goats-the enemy within olisivatkin natsit, jotka ovat onnistuneet vaihtamaan sinne ja ottamaan vallan. Mies väitti omaavansa dokumentteja, mutta niitäpä ei esitetty eikä niiden tulkintaa. Todellisuudessahan ne trotskilaiset ja sionistiset juutalaiset eli lähinnä kommunistit ovat siellä sen vallan kaapanneet ja jo FDR:n ajoilta maa on ollut kjuutalaisbolshevistisessa otteessa. Selvät dokumentit ovat pikemminkin ja todisteet tästä sionistien vallan haltuunotosta, kuten maailmantapahtumat hyvin osoittavat. Kun Michael Collins Piper huomasi puhelintaan kuunneltavan, hän totesi päällepäin, ettei usko vatikaanin tätä tapsia laittaneen. Tämä viittaa juuri tuohon Vatikaanin vetämiseen salaliittoteorioiden keskukseen. Minusta A Jones on ADL-vaimineen ja tämä engelsmanni selkästi CIA:n ja MI5:n tuotos itse. Siis salaliittoväki syö CIA:n kädestä ja USA.n mahtimiesten. Ei ole uutta, koska Kennedyjen murhan kohdalla tapahtui samalla tavalla. A Jonesin jutut ovat huuhaata lähes täysin ja todisteet kelvottomia. Tämän Harle/Storyn juttuihin linkittäminen on sama kuin laittaisi linkin Raija Sivun teksteihin.

Ja pahinta on juuri se, että Jones ja tämä herra ym. ovat saaneet ihmisten mielet valtaansa ja median haltuunsa. Lopputulos: kaikki puhuvat todellakin Vatikaanista ja natseista ja Jonesista eli ovat aivan eksyksissä. Sellaisia ei tarvitse vainota, koska he ovat hyödyllisiä disinformaation levittäjiä.

Tietysti sionistit pyrkivät kätyriensä kanssa maailmanhallitukseen. Ben Gurion murhautti Kennedyn, koska kaavaili Israelista maailmanvaltaa. Rauh Lähi-idässä olisi merkinnyt pikkuvaltiota ja jonkun muun valytaa, kun täm hullu kaavaili ilmeisesti YK:n päämajaa jo lähivuosikymmeninä Israeliin. Pikuvaltioksi jääminen olisi merkinnyt uskonnollisen mission tappiota ja samaa kuin tuho. USA:ssa valtaan ovat nousseet kovan linjan sionistit, joita ovat neokonservatiivit. Kaikki on selvää faktaa, kun taas nuo natsijutut ovat hölynpölyä ilman mitään todisteita. Ne uppoavat siksi, että sionistit ovat meidät kaikki kasvattaneet absoluuttisella mediavallallaan ja kätyreidensä avulla. Juutalaisista puhuminen olisi "rasismia" eikä mediaseksikästä. Sitäpaitsi silloin saa kokea hyväuskoisten hölmöjen ja palkattujen nettiterroristien hyökkäyksiä. Huskokin saattaa sulkea blogin, jos kirjoittelee liian suoraan. Siksi monetkaan eivät sitä tee, vaan nämä mukavammat ja vaarattomammat jutut saavat hoitaa toisinajattelun. Useimmiten on vasemmistotausta erinäisillä epäilijöillä ja toisinajattelijoilla ja heidät on helppo johdatella tuollaiseen huijjarien ajatteluun, koska heille on opetettu, että vain äärioikeistolaiset ja juutalaisvastaiset uskaltavat puhua asiat halki sionisteista ja katsoa, mitä Israel tekee ihan joka osaltaan ym. Tällöin he pelaavat CIA:n pussiin.

Käyttäjän riikkasoyring kuva
Riikka Söyring

repe,

lisään mieliksesi itse artikkeliin tiedon siitä mitä hänet tunteneet ihmiset sanoivat.

Itse kyllä luotan sinua enemmän ihmisten arvostelukykyyn.

Espoo Calls (nimimerkki)

Repe: Tuota olen itsekin ihmetellyt miksi A Jones ei pureudu sionistien touhuihin, vaikka on niin läpinäkyvää. Tosin Alex Jones hyökkää avoimesti keskuspankkiireja kohtaan, joten iskut menevät kyllä sionistileiriin, vaikka uskontoa/rotua ei korostetakaan.
Ehkä se on hyvä strategia, koska tällöin suurin osa aivopestystä massasta ei käännä heti infoa pois päältä.

Mutta Alex Jonesilla on täysin ylivoimaisesti paras "trackrecord" mitä tulee asioiden ennustettavuuteen, jos katsoo hänen vuosien takaisia uutisia !

repe (nimimerkki)

Erityisen kauheaa on se tuossa videossa, että natsit ja saksalaiset olisivat syynä toisen maailmansodan jälkeenkin käytyihin sotiin. Kuitenkin nimenoimaan neokonservatiivit ovat niitä sotia ajaneet ja enemmänkin olisivat halunneet (operaatio Northwood jne). Neokonservatiivien sotakoneesta puhuttiin jo vuosikymmeniä sitten ja he ovat sotateollisen kompleksinkin asiamiehiä. He ovat yleensä sionisteja. Saksahan ei edes halunnut mitään sotaa eikä se olisi uskaltanut yrittää Euroopan valtaamista eikä se oikein halunnut sitä saaliikseenkaan rauhansuunnitelmien perusteella. Toisen maailmansodankin halusivat ja saivat aikaan sionistit, kuten nin monista maailmansodan taustaa käsittelevistä teoksista voimme havaita. Kaiken takan oli USAa hallinneet voimat ja USA laitetttiin sotatalouteen 30-luvulla ja siitä asti se on ollut siinä. "Natsit" muka haluaisivat sotien jatkuvan kun se on nimenomaan Sharansky ym. likudistit Israelissa, jotka määräsivät Bushin sodista ja jotka määräävät McCainin ja Obaman sodista ja joita em. hemmot sokeasti tottelevat tai Obama esittä jotain höpöteatteria päällä, vaikka antaa Israleille jättiapua joka tapauksessa vaikka 3 kk ei edes jäädytettäisi siirtokuntia. Juuri Israel ja Pro Israel-piirit USA.ssa vain ja ainoastaan olivat Irakin sodan kannalla ja jotka vain ja ainoastaan ajavat iranin sotaa ja Syyriaa vastaan ja jotka visioivat sodista Afrikassa ja yli koko maailman "demokratian levittämisen" nimissä. Näin USA.n mediassa. He varovat tarkoin puhumasta, että Irak ja Iran uhkaavat Israelia, mutta sitä he tarkoittivat, kun he väittivät niiden uhkaavan USAa jatkuvalla syötöllä. Todellisuudessa mitän uhkaa ei ollut.

Ihmisten arvostelukyky on väkisin loppujen lopuksi uhattuna, vaikka he olisivat hiljaa tai puhuisivat tahallaan ufoista tms, kun eivät uskalla asioista suoraan puhua. Tyhmimmät lankeavat kuitenkin tosissaan näihin huuhaajuttuihin ja nimenomaan CIA pyrkii juuri siihne, että ihmiset eivät puhuisi asioista suoraan.

High Priests of War on Piperin kirjan nimikin näille ja kaikki me tiedämme, että he niitä sotia ajavat. Mitään natsiaavetta ei ole, vaan kyse on juutalaisnatseista.

repe (nimimerkki)

Espoo calls: Tietysti A Jones osuu oikeaankin, kun hän pumppaa netin täyteen kaikennäköisiä juttuja. Ja minusta hän on aivan liikaa osunut oikeaan: Hän kuuluu eliittiin ja syy on siinä. Sitäpaitsi miksi hän saa puhua niin suoraan? Ja tuo on yleinne solutusjuttu eri liikkeisiin, että vakuuttaa kannattajat juuri isoilla paljastuksilla. Ne vain ovat loppujen lopuksi aika ilmeisiä ja paljastuisivat muutenkin tai kohta niistä muutenkin puhuttaisiin. Näillä irtiotoilla ja rohkeudella ja radikaalisuudella ja sitten myös oikeaan osumisella hän saa kaikki katsomaan häneen ja tilan pois muilta.

Vieras (nimimerkki)

Jokos tämä on ollut täällä esillä? Jos on ollut, niin menköön kertauksena sitten. Meinaavat kerätä loputkin aseet pois...

https://docs.google.com/present/view?id=0AXadn9Kj5...

"Aselainsäädännön uudistamisen II vaihe

Eduskunnan hallintovaliokunta 2.3.2010"

Saapä nähdä yrittävätkö runnoa tuon II vaiheen vielä ennen vaaleja lävitse. Ainakin niin hiljaa sitä on valmisteltu, että tulossa lienee suht järeää settiä.

Taas...

Käyttäjän riikkasoyring kuva
Riikka Söyring

Vieras,

dokumenttisi toimitettu eteenpäin asiasta kiinnostuneille henkilöille.

Omasta puolestani kiitän.

Vieras (nimimerkki)

Haluatko Riikka ennusteen?

Juisimo (nimimerkki)

Loistava toi radiorockin haastattelu, tosin vähän häiritsi kun Markun ei annettu välillä puhua vaan kommentoitiin jatkuvasti päälle.

Paljon hyviä paljastuksia ja erityisen hyvä pointti lopussa toi kehitysmaa-länsimaat -kuvio, noinhan se juuri on.

Pisti huvittamaan II-osassa 7:19 kohdalla Markun vastaus: "Siis siihenhän tää pon... talouskoordinaatio ja automaattiset sanktiot juuri tähtää" :D. On siinä miehellä pokkaa puhua näistä asioista julkisesti tuossa asemassa. Pakko arvostaa, arvostanut toki jo pitkään mutta edelleen arvostus nousee.

Vieras55 (nimimerkki)

Pelkule kun nyt ei säteile; "Siis siihenhän tää pon... ". Mikäs on homman nimi? Mitäs meinasi sanoa tämä M15?

Riikka Söyring (nimimerkki)

Ponzi-huijaus

rahaa kerätään alhaalta huipulle.

uurija (nimimerkki)

Vieras55, talousblogi

http://ebolakani.blogspot.com

kertoo, millä tavoin rahajärjestelmämme on velkapyramidiponzi-huijaus.

Onhan näitä (nimimerkki)

Kertaus lienee paikallaan näin isossa asiassa.

Lissabonin huippukokous: Nato julistautuu maailmanlaajuiseksi armeijaksi

____

Lisbon Summit: NATO Proclaims Itself Global Military Force

November 22, 2010 by Infowars Ireland
By Rick Rozoff
Inteldaily.com
November 21, 2010

The recently concluded North Atlantic Treaty Organization Treaty summit in Portugal gave Washington everything it demanded from its 27 NATO allies, at least 20 NATO partners providing troops for the war in Afghanistan, the European Union and Russia.

The U.S.-controlled North Atlantic Alliance endorsed without reservations and even without deliberations American plans to include all of Europe in the Pentagon’s and its Missile Defense Agency’s worldwide interceptor missile system. The summit’s declaration states: “NATO will maintain an appropriate mix of conventional, nuclear, and missile defence forces. Missile defence will become an integral part of our overall defence posture.” [1]

In adopting its new Strategic Concept it also authorized an analogous continent-wide cyber warfare operation to work in conjunction with – and for all practical purposes under the direction of – the Pentagon’s new U.S. Cyber Command.

It reaffirmed the bloc’s Article 5 commitment to render collective military assistance to any member state under supposed attack and stretched the concept of attack to include non-military categories like computer, energy and terrorist threats. The Strategic Concept “reconfirms the bond between our nations to defend one another against attack, including against new threats to the safety of our citizens.” [2]

“NATO members will always assist each other against attack, in accordance with Article 5 of the Washington Treaty. That commitment remains firm and binding. NATO will deter and defend against any threat of aggression, and against emerging security challenges where they threaten the fundamental security of individual Allies or the Alliance as a whole.”

While there are no conventional military threats – and no nuclear ones as well – which is to say no military dangers at all confronting NATO’s North American and European members, other – contrived – concerns will serve as the basis for the activation of Article 5. They include attacks on or threats to computer networks:

“Cyber attacks…can reach a threshold that threatens national and Euro-Atlantic prosperity, security and stability,” NATO claims, so its members are obligated to “develop further [the] ability to prevent, detect, defend against and recover from cyber-attacks, including by using the NATO planning process to enhance and coordinate national cyber-defence capabilities, bringing all NATO bodies under centralized cyber protection….” Read more…

Related posts:

1. Nato warns of strike against cyber attackers Michael Smith and Peter Warren The Sunday Times June 6,...
2. NATO alliance will defend the Baltic States www.economist.com IN A crunch, would NATO stand by its weakest...
3. 21st Century Strategy: Militarized Europe, Globalized NATO by Rick Rozoff dandelionsalad.wordpress.com February 25, 2010 With the Strategic...
4. Europe ‘becoming paper tiger’: Nato chief BreakingNews.ie 27/03/2010 Europe will be a “paper tiger” in military...
5. US needs ‘digital warfare force’ The head of America’s National Security Agency says that America...
6. NATO unveils draft of new mission statement Founded in 1948 to counter the threat of a Soviet...
7. Terrorism, cyber attacks to top security issues Terrorism and cyber attacks are expected to take precedence over...
8. NATO-Israel cooperation, will the Arabs react? thepeopleofpakistan.wordpress.com February 8, 2010 If Israel succeeds in joining NATO,...
9. NATO, EU Experts Join Online ‘Jam’ BRUSSELS – Agence France-Presse February 1, 2010 NATO and the...
10. Peaceful Europe ‘A Security Threat’ : Gates belfasttelegraph.co.uk 23 February 2010 European countries were accused of having...

http://info-wars.org/2010/11/22/lisbon-summit-nato...

konekäännös:
http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=en&u...

___

Katsokaa myös sivun oikealla puolella olevat uutisvinkit.

Vieras55 (nimimerkki)

Pitäisiköhän Riikka tästä Wikileak-sivustosta laittaa keskustelukerho pystyyn? Yritin tuossa käväistä ko. sivustoilla mutta oli "palvelin error". Miksi?. Lienee piikki valtaapitävien lihassa (NWO).

Huhut kertovat että kaikkien aikojen paljastukset ovat tuloillaan; maailmanhistoriaa kirjoitetaan uusiksi. Hmm. Villejä arvauksia kehiin!
Ja nettiä penkomaan ;-)

Itse veikkaan asian liittyvän US-armyn ja ufojen väliseen "symbioosiin". Tästäkin on ollut viime aikoina ollut arvailuja netin keskustelupalstoilla.

Roswell-tapaus nyt ekana tulee mieleen. Kaikkien salaliittoteorioiden äiskä. Kutkuttava sellainen. Mitäs jos kuitenkin...

No niin ja sitten kaikki "terveellä järjellä varustetut" lyttäämään tätä!

Käyttäjän Kansine kuva
Kaisa Kansine

en nyt lyttääkään, mutta on kirjaimellisesti aika kaukaa haettua vetää avaruuden muukalaiset kehiin... XP Kyllä ihan ihmiskunnassakin riittää kummajaisia kerrakseen.

uurija (nimimerkki)

Wikileaks = kaikesta päätellen eliittilähtöinen (hämäys)operaatio, joka näennäisistä vastakkaisista pyrkimyksistään huolimatta vain vahvistaa sotamyönteisyyttä, väkivaltaa ja ylipäätään sodan oikeutusta.

Löytyykö tälle näkökulmalle lähteitä?
En ole etsinyt. Mutta muistaakseni James Corbett (The Corbett Report) sanoi jo puoli vuotta sitten jotain sinnepäin.

Käyttäjän riikkasoyring kuva
Riikka Söyring

Minä veikkaan Wiki-paljastuksiksi asiakirjoja YK:n maailmanhallituksesta, maailmanvaluuttasuunntelmista ymv.
Juurihan tuossa NATO julistautui Lissabonissa maailmanarmeijaksi, ja Herman van Rompuy, vaaleilla valitsematon EU-presidenttimme siellä puheessaan mainitsi että -On tullut aika kaataa esteet NATOn ja EU:n välillä, ja integroitua (en nyt muista sanatarkkaan mutta asiasisältö oli tuo).

Saatan olla väärässä. Toivottavasti olenkin. Tämä tuli vaihtoehtona mieleen Taloussanomien Wikileaks-kohta pamahtaa uutisessa olleesta uusi maailmanjärjestys-sivulauseesta.

Toinen potentiaalinen vaihtoehto on jotain CIA tai US.Army-kamaa, joka jo muutenkin on tiedossa jos vain katsoo.

repe (nimimerkki)

Jos mies aikoisi paljastaa maailmanhistorian, hänet olisi jo tapettu. Tuo jo kertoo, että koko wikileaks on eliittihuijjaus.

repe (nimimerkki)

Jos mies aikoisi paljastaa maailmanhistorian, hänet olisi jo tapettu. Tuo jo kertoo, että koko wikileaks on eliittihuijjaus.

Jari (nimimerkki)

Kerronpa minäkin mielipiteeni Alex Jonesista, kun siitä on keskusteltu. Olen huomannut kaiken mitä Jones puhuu paikkansapitäväksi siihen mitä muistakin lähteistä olen lukenut, en tosin hirveän paljon ole Jonesin videoita katsellut, mutta joitakin pätkiä. Olen itsekin ihmetellyt, miksi mies saa jatkaa rauhassa paljastuksiaan, kertoo kuitenkin Bohemian Groven lapsiuhrirituaaleista jms. jotka luulisi haluttavan pitää salassa. Joko illuminaatti on niin ylimielistä ja röyhkeää, että he eivät välitä ja luottavat, että suurin osa ei usko tai Jones kuuluu itse järjestöön. Tällöin tulee mieleen, että asioita halutaan pikkuhiljaa alkaa paljastamaan, kun uusi maailmanjärjestys alkaa muotoutumaan. Itse uskon ensimmäiseen vaihtoehtoon, röyhkeys on selvästikin lisääntynyt vuosien aikana, kuten "koulutettujen" lampaidenkin moraali on tullut alaspäin. Se miksi Jones ei puhu juutalaisista johtuu mielestäni siitä, että juutalaisuus ei liity asiaan mitenkään, päinvastoin juutalaiset halutaan tuhota. Todennäköisesti tuokin holokaustin epäilemisrikos on hämäystä.

Vieras (nimimerkki)

Todellisen illuminatin tehtävänä on syöstä vallasta tämän maailman johtajat = superrikkaat eliittisuvut, jotka ovat hallineet maailmaa jo tuhansia vuosia. Muu on vain disinfoo.

Illuminatin viralliset nettisivut:
(http://www.armageddonconspiracy.co.uk)

Suomeksi:
(http://themovement.suntuubi.com/?cat=8)

Vieras (nimimerkki)

Jaahas vai siis tällainen juttu tuo illuminati onkin!
____

Demokratia
......
The Movement kannustaa kaikkia ihmisiä irtautumaan demokratiasta.

Älkää enää koskaan käykö äänestämässä.

http://themovement.suntuubi.com/?cat=14

_____

Pitihän se arvata, että näitä alkaa taas pukata näin vaalien alla.

repe (nimimerkki)

Ja Jarikin aina israelin asialla. Kuinkas muuten. Mistähän kirjoista muka huomaa, että Jonesin kaikki jutut onkin totta? Satukirjoista kai.

Kuosma on nyt innostunut Huntista. Onko Kennedyn murh aratkaistu? Jotenkin minusta mies vielä kuolinvuoteellankin jatki maansa palvelemista ja otti syyt päälleen. Myös LBJ vedettiin tosin mukaan, kun eihän Huntin yksin syyllisyyteen voi kukaan uskoa. CIA on jo valmiiksi syytettyjen penkillä. On kuitenkin muistettava, etä Dale Scott ei saa puhua Israelista ja sionisteista, koska joutuisi muutoin yhtä vihatuksi ADL:n taholta kuin Piper ym. Siispä hän kuorii pois (blogista päätellen) kirjassaan establishmentista kaikki puheet Israelista. Kuubalaispakolaiset olivat vain savuverho, jonka voi päätellä niiden kanssa puuhailujen loppumisesta melko pian murhan jälkeen. Sturgis ja Hunt paimensivat pakolaisia ja mihin sitten tarvittiin ne muut hämäysjoukkiot, jotka olivat ampumassa kuvernööriä yms? Ei Oswaldin lavastaminen taida riittää selitykseksi. Ehkäpä valmisteltiin juuri tätä lopullista selitystä, joka joskus voidaan kaivaa esiin. Miksi CIA salli Lorenzin paljastaa Hunt ja Strurgis eikä tätä tapettu? Entäpä jos Huntilla oli tehtävä kuolinvuoteellaan vielä ottaa syyt päälleen ja sleittää asia? Tämä on johdonmukaista ja melko todennäköistä.

Kaikki viittaa siihen, että kuubalaisoperaatio oli vain peite, juuri tällaista lopullista selvitystä varten, jos ei aiemmin tarvitse paljastua. Johan näisytä on viitteitä ollutkin esillä eikä siis kaikkia osalliisa ole tapettu tai kertojia.

Ketkä ovat LBJ:n ja Dullesien taustalla? Sieltä löytyy ratkaisu ja syyllinen. Eivät em. herat olleet kuninkaita.

Riikka Söyring (nimimerkki)

Wall Street Journalin mukaan Portugali hivuttautumassa piikki auki-jonoon, tarvitsevat kataista EU:lta http://online.wsj.com/article/SB100014240527487035...

Onhan näitä (nimimerkki)

Ei täällä maaseudullakaan niin turvallista enää ole.
Ihmiset ovat muuttuneet joko sulkeutuneiksi tai aika kireiksi.

Myös kovat huumeet ovat löytäneet tiensä maaseudulle noin 10 vuotta sitten. Yrittäjät nykyään kiireisiä samanlaisia bisnesmiehiä tuotto odotuksineen kuin isommissakin paikoissa.

Niin ja maaseudullehan voi helposti ruiskutella lentokoneista vaikka mitä myrkkyjä jotka saastuttaa maaperän ja valuu pohjavesiin jne.

Hengitysilmaankin voidaan muuttaa ihmisille hyvinkin epäedulliseksi.

No tässä muistin virkistämiseksi vain yksi linkki

VRM: Morgellons Syndrome & Chemtrails
http://vaccineresistancemovement.org/?p=839

konekäännös:

http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=en&u...

Niin ja noista Riikan kemikaali puheenvuoroista löydätte lisää lukemista, jos asia kiinnostaa?

Niin Vieras (nimimerkki)

Tutkailin minäkin noita Illuminatin sivuja.

Vai todellinen tarkoitus on vapauttaa ihmiset. Noinkohan vaan sittenkään on asianlaita,

Noita sivuja lukiessa tulikin mieleen, että tämän joukon jäsenet näyttävät ilmestyvän aina vaalien alla keskustelupalstoille vaikuttamaan ihmisiin.

Niin siellä suomenkielisillä Demokratia sivulla melkein lopussa neljänneksi viimeisellä rivillä kehoitetaan ihmisiä suoraan näillä sanoilla.

" Älkää enää koskaan käykö äänestämässä."
http://themovement.suntuubi.com/?cat=14

Vieras (nimimerkki)

Demokratia on despoottinen valtiomuoto,jossa valtaa on aina pitänyt pieni eliitti huipulla, aivan kuten monarkiassa, fasismissa, kommunismissa. Aina kun jossain maassa on hierarkia,jonka huipulla on etuoikeutettu eliitti, niin kyseessä on tyrannia, joko avoin tai piilo sellainen.

Vieras (nimimerkki)

Ja vielä siinä lopussa:

"Olkaa sen sijaan meritokraattisia. Tehkää itsenäisiä päätöksiä.
Olkaa oman elämänne herroja."

Meidän, teidän demokratiassa on neljässä vuodessa (1460 päivää) yksi päivä "demokratiaa", loput 1459 päivää ovat harvainvaltaa, jossa 200 pelleä päättää kaikkien muiden puolesta.

-ei kuulosta minusta kansanvallasta. Kyllä teitä pojat ja tytöt on nyt vähän sumutettu.

-herätkää ruususen unesta. Tai no ihan sama se mulle.

Espoo Calls (nimimerkki)

Ainoa maa joss on todellinen demokratia Euroopassa on SVEITSI !

Kansa äänestää jokaisesta vähänkään tärkeästä asiasta, ja yllättäen Sveitsillä menee aika hyvin...

Valuutta on sidottu kultakantaan, reserviarmeija jossa jokainen Sveitsin miespuolinen armeijan käynyt pitää rynnäkkökivääriä kotonaan ym...

Sokrates (nimimerkki)

RED ALERT breaking news - Chinese and Russian presidents officially DUMP DOLLAR

http://www.youtube.com/user/PropheticSeer#p/u/0/q0...

Tämän mukaan Kiinan ja Venäjän presidentit ovat virallisesti sopineet dollarin dumppaamisesta. Tämän pitäisi olla alku dollarin tuhoamiselle.
Kertokaa viisaammat mitä tää "dumppaaminen" oikein tarkoittaa ja seuraako tästä dollarin totaalinen romahdus pian?

Tommi Mäkinen (nimimerkki)

Itse toivoisin että Wikileaks jo vihdoin kertois jotain WTC -hässäkästä kun siinä kuitenkin on niin paljon asioita pielessä ja ihmisiä mukana..
esim. WTC-7 (http://wtc-7.blogspot.com/)

Espoo Calls (nimimerkki)

Repe: vaikea uskoa että Alex Jones kuuluisi itse sionisti-leiriin, koska sanoo suoraan esim. yksityisten keskuspankkiirien nimet, Rothschildista lähtien.
En usko että antaisivat luvan hyökätä noin suoraan, ja kertoa miljoonille ihmisille nimineen syylliset nykyisiin ongelmiin.

Helsinki Night (nimimerkki)

Tämä kaveri puhuu 100% totta, ja kertoo varmasti suoraan asioiden taustat

http://www.youtube.com/user/drdduke

http://www.davidduke.com/

Suorapuheisimmat ja rehellisimmät poliitikot

TOP 5

1. David Duke
2. Ron Paul
3. Markku Uusipaavalniemi
4. JFK
5. Jussi Halla-Aho

repe (nimimerkki)

Kaikkihan ne jo niistä puhuu. Sionistien medianko pelkää höäiritsevän bisneksiään? Onko hänellä joku sopimus niiden kanssa, että pysyvät rauhallisina? AJ on silloin hyödyksi, jos hänen annetaanmellastaa. Muuten sinistit panbevat pelin poikki.

Heille riittää, että missään kuppikunnassa ei puhuta Israelista ja sionistien mediavallasta ym. Ja jos Jones ei puhu niistä, niin mammari, vaikka muka olisi radikaali. Juuriu tämä coctail on outo.

Helsinki Night (nimimerkki)

Repe: Tuo on täysin totta.

- Washingtonin vaikutusvaltaisin lobbaaja on AIPAC eli American Israel Public Affairs Committee.

- Obaman suurin tukija on Israelin kansalainen, melkein miljoona dollaria.

- USA KAIKKI mediatalot ovat sionistien hallinnassa (Murdochin Fox-Channel ainoa ei-juutalainen, tosin vahvasti pro-Israel) = sensuroi uutiset ja tietyt aiheet pois mainstreamista

- Hollywoodin KAIKKI isot tuotantoyhtiöt ovat juutalaisten hallinnassa = muokkaa trendejä ja mielipiteitä

- FED eli USA:n keskuspankki on juutalaisten yksityisten pankkiirien hallinnassa = käytännössä sanelee vallan

Miksi tästä ei puhuta ? Koska juutalaiset ovat kaiken arvostelun yläpuolella maailmansodan juutalaisten väittämien tapahtumien takia. Itse asiassa Saksan kansa on suurin kärsijä WW2 jälkeen ja aikana. Heistä voittajat ovat kirjoittaneet historiaan todella törkeän valheen, ja sotasyyllisen.
USA:ta hallitsi vahva sionistiblokki jo WW2 aikaan, joka käytännössä aloitti sodan.

Tässä mielenkiintoinen linkki aiheeseen:

http://www.youtube.com/user/truthwillout1000#p/f/3...

Ja tässä Hitlerin kertomus miksi USA pakotti Saksan sotatoimiin. Yllättäen tämäkin on blokattu maisntream-mediasta

http://www.youtube.com/user/truthwillout1000#p/f/3...

Sota on keskuspankkiireille todella iso business, eli käytännössä rahoittavat sodat valtioillelainaamalle valuuttaa jopa 30% KUMULATIIVISELLA KOROLLA. Ja normaali proseduuri on rahoittaa sodan molempia osapuolia, jolloin ei ole mitään riskiä.

Tätäkään ei opeteta edes kauppakorkeassa saati historian kirjoissa. Miksi, vaikka kyseessä on sotien todellinen syy ? Miksiköhän...

repe (nimimerkki)

Murdoch on muuten itsekin juutalainen. Lisäksi hänen mediaimperiuminsa takapiruja ja rahoittajia ovat Rothschildit ja Bronfmanit.

Käyttäjän riikkasoyring kuva
Riikka Söyring

Helsinki Night,

näkyy Obaman ent. avustaja päätyneen AIPACiin hommiin
http://www.israelnationalnews.com/News/news.aspx/1...

Espoo Calls (nimimerkki)

Repe: Vielä Alex Jonesista, tiettyjä epäilyjä on kyllä siihen suuntaan, että olisi itse sisäpiirissä.
mm.Max Keiserin ehdottama lobbaus hopean ostosta ei innostanut Jonesia, vaikka olisi ollut suora offensiivi pankkiireja vastaan.
Muitakin tilanteita on ollut, jossa tuntuu että A Jones hieman pidättelee toimia pankkiireja vastaan.

Toisaalta sitten taas kyllä kovaan ääneen kehottaa ihmisiä nousemaan vastarintaan pankkiireja vastaan, ja antaa hemmetin tarkkoja uutisia tapahtumien oikeista taustoista.

Herää kysymys, mitä eliitti hyötyisi siitä että A Jones paljastaa suoraan syylliset ja puhaltaa "coverit" ?

Ei tule heti mieleen miten eliitti hyötyisi siitä että yksi huutaa kovaan ääneen pankkiirien positiot maailmalle.

repe (nimimerkki)

Häne tehtävänän on kai luoda informaatiotuulva ja hämmentää mielet. Johtaa siten ihmiset harhaan, annostelemalla sopivasti väärää ja oikeaa. Alistuneeltahan koko se massa tuntuu.

Espoo Calls (nimimerkki)

Oikeastaan ainoa missä A Jones ohjaa harhaan on juuri tuo natsien syyllistäminen ja juutalaisten toimien peittely, mikä tosin on asian ydin.
Mutta syy voi olla se, että ihmisten mieliin on iskostettu niin syvälle se, että juutalaisia ei saa arvostella tai edes mainita juutalaiseksi, ilman että leimataan natsiksi ym...
Saksassa jopa WW2 tapahtumien objektiivinen tutkinta on kielletty, lain nojalla ! Jos mitään peiteltävää ei ole, niin miksei avoimesti voisi puhua asioista ?

Vaikka itse asiassa natsti oli vielä ihan kuoropoikia verrattuna Stalinin (juutalainen) ja muun Neuvostoliiton juutalaisen eliitin toimiin. Tuhosivat kokonaisia kansoja, 60 miljoonaa ihmistä likvidoitiin ym...
Harva edes tietää että Neuvostoliittoa hallitsi kommunistipuolue, joka oli käytännössä kokonaan juutalainen.

Viiriäinen (nimimerkki)

Oikeastaan se on ihan sama, vaikka pankkiireja syyttäisi natseiksi vaikka ovatkin juutalaisia, koska syytteet menevät silti oikeaan osoitteeseen.

Jos tätä lähdetään perkaamaan, niin ainakin ihmiset tietävät kuka / ketkä ne oikeat viholliset ovat !

Ja tämän takia en usko että A Jones on näiden piirien hallinnassa, ja jos kaverilla on yleisönä satoja miljoonia ihmisiä, ja heille osoitetaan ketkä niitä vihollisia oikeastaan ovat, niin vaarallinen kaveri tuo on pankkiireille.

Uskon että pankkiirien agenda on jo niin pitkällä, että eivät enään usko että ihmiset heräävät unesta, tai sitten luottavat niin vahvasti omaan tilanteeseensa hallitsijoina että eivät välitä vaikka kansa tietäisi kusetuksen.

Tai sitten käy niin että A Jones on jo tappolistalla.

repe (nimimerkki)

A Jones on vienyt kaiken julkisuuden ja puhuu mahdoillisimman vähän juutalaisista ja Israelista, vaikka USA on käyännössä jo Israelin siirtomaa. Sitenei varmasti ole tappolistalla, mutta hän saattaa kohta joutaa eläkkeelle, kun valheiden aika alkaa olla ohitse.

Käyttäjän mirjaleenaisoaho kuva
Mirjaleena Isoaho

ENTÄ jos Wikileaksin isot paljastukset (oikeat)sekä pomon pidätykset ja syytteet ovat vain petaus tulevalle huijaukselle. Wikileaksin kautta voidaan lanseerata nyt ihan mitä vain.
No, jäähän meille vielä sitten RIIKKALEAKS : )

Vieras (nimimerkki)

Sitähän se on! Huijaus nimeltä YK ja Uusi maailmanjärjestys.

Wikileaks paljastaa USA:n ulkoministeriön asiakirjoja.
Uutistoimisto Reutersin lähteiden mukaan joukossa on Yhdysvaltain ulkoministeriön asiakirjoja, jotka käsittelevät ulkomaisten hallitusten ja poliitikkojen korruptiota.
http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_c...

repe (nimimerkki)

Joo taitaa olla feikki tai velmu bisneksen tekijä koko Wikileaks. CIA:n juttu tai sitten on tarkoituksella laittanut miehelle tiettyjä dokumentteja. Kaikki tietävät, että kidutetaan yms. JA että siviilejä on kuollut. Ehkäpä on todellisuudessa kuollut paljon enemmän. Suurin osa julkisuudessa olleista tuntuu ihan hulluilta CIA-dokumenteiksi ja ne peittävät eivätkä paljasta. Osa selittyisi ehkä sillä, että kaikki osstot eivät ole perillä salaiuuksista ja joidenkin tehtävä on pohdiskella viralisen linjan mukaisesti. Jidenkin on tiedotettava alemman tason hallinnolle raportteja, jotka peittävät totuuden ja petkuttavat näitä elimiä.

Muistakaa!! 2011 vaalit ovat tulossa (nimimerkki)

Totuus yksinkertaisuudessaan! Mitä Wikilieks sai paljastuksillaan aikaan??
Nyt valtaa pitävät saavat syyt internetin sensuroinnille. Netti on globaalinen väline, joka tuli keskelle kymmeniä vuosia muhineille ja siirto siirrolta toteutetuille suunnitelmille. Internet, joka ei ei rajoja kysele, tuli häiritsemään keskelle suunniteltuja muutoksia, jotka palvelevat ravinto- ja lääketeollisuutta. Lissäbonin sopimus osoittaa ilman vähäisintäkään epäislystä, että nuo teollisuuden alat hiovat yhteistä miekkaansa tehdäkseen itsestään jumalia, joilla on kaikki hallussaan. Codex Alimentarius+s 510 Food Safety Bill! Kyseessä ruokastandartit, jotka on laadittu tukemaan lääke-ja ravintoteollisuuden motiiveja ja joilla hyväksytään mm. geenimanipuloitu ravinto koko EU:n alueella.Ensimmäinen konkreettinen laki astuu voimaan huhtikuussa 2011. Silloin rohdosvalmisteiden ja ikivanhojen lääkekasvien käyttöä rajoitetaan. Kyse on mielivaltaisesta kilpailun rajoittamisesta. Hyvin suunniteltu on puoleksi tehty.

... (nimimerkki)

Dr. Rauni Kilde about the microchipping of people (1 of 2)
http://www.youtube.com/watch?v=Jq735Z3cLWM

Dr. Rauni Kilde about the microchipping of people (2 of 2)
http://www.youtube.com/watch?v=A3jws7uWgFA

FEMA: The Executive Orders
http://www.firetown.com/blog/2010/11/24/fema-the-e...

Sodium Fluoride: Not in my water!
http://www.youtube.com/watch?v=WhKXzfvKAj0

Your Future in 15 Seconds
http://www.youtube.com/watch?v=AI7VJv8NgpA

Vieras (nimimerkki)

USA:n korkein oikeus tutkailee, aletaanko Barack Obaman eli alias Soetero,Laden "mikälie välil ollutkaan" kelpoisuutta käsitellä. Mielenkiintoista, Jenkkilän pressa voi lentää putiikistaan kuin leppäkeihäs.

U.S. Supreme Court confers on Obama eligibility
Is president a 'natural-born citizen' as Constitution requires?
http://www.wnd.com/?pageId=232073

Obama on Keniassa syntyny muslimi,CIA:n luomus!

"Obama on todellinen ongelma Israelille,hän on Israelin suurin strateginen katastrofi."

"Yhdysvaltain presidentti kertoi minulle luottamuksellisesti, että hän on muslimi", sanoi Egyptin ulkoministeri Ahmed Aboul Gheit
http://www.israeltoday.co.il/default.aspx?tabid=12...

Egyptian minister says “Obama Told Me He Is A Muslim”
http://www.eutimes.net/2010/06/egyptian-minister-s...

Obama on Keniassa syntynyt ja näin ollen ei ole oikeutettu edes valkoiseen taloon,koska jenkkien pressan pitää
perustuslain mukaan olla syntyperäinen Amerikkalainen.

Pitävätkö ennusteet paikkaansa,Obama salamurhataan ja tilalle astuu nykyinen Yhdysvaltain ulkoministeri Hillary Clinton?

Obama Admits He Is A Muslim
http://www.youtube.com/watch?v=tCAffMSWSzY

Michelle myöntää että että Obama on syntynyt Keniassa
http://www.youtube.com/watch?v=Ls8wMf-pMhY

obama/kenya birth
http://www.daily-dirt.com/wp-content/uploads/2009/...

Obama Counter: http://www.obamacounter.com/

Bombshell: Barack Obama conclusively outed as CIA creation
http://geraldcelentechannel.blogspot.com/2010/08/w...

Is Obama really Osama bin Laden
http://www.youtube.com/watch?v=JjRcLlrGE0E

Alex Jones tuotantoa:

Fall of the Republic HQ full length version
http://www.youtube.com/watch?v=VebOTc-7shU&feature...

The Obama Deception HQ Full length version
http://www.youtube.com/watch?v=eAaQNACwaLw&feature...

Police State 4: The Rise of FEMA Full Length
http://www.youtube.com/watch?v=Klqv9t1zVww

Whiskey 88 (nimimerkki)

http://www.youtube.com/watch?v=_0DDv8GMpig&feature...

Obama on syntynyt Nairobissa, ei ole oikeutta USA:n presidentiksi. CIA:n luomus. CIA = FED = Yksityiset pankkiirit.

Onhan näitä (nimimerkki)

Kaikki tiet vievät populismiin

Jertta Blomstedt | 24.11.2010

" Eduskuntavaaleihin on vielä pitkä aika, vannoo ääni radiossa. Hetki sitten joku toinen huomautti, että eduskuntavaalit ovat tuossa nurkan takana. Oli sen asia kanssa niin tai näin, Suomessa ei tehdä mitään ratkaisuja ennen kuin vaalien jälkeinen hallitus on kasassa.

Paitsi tietenkin sitoudutaan Irlannin pankkien pelastamiseen summalla, joka ei tällä hetkellä ole tiedossa ja vakuuksilla, jotka ovat hämärän peitossa. Ja voi olla, että Portugali on kohta pyytämässä samaa apua.

Financial Timesin mukaan jo syyskuussa oli selvää, että Irlanti tulee pyytämään lainaa. Samoin Financial Timesin mukaan Irlanti on tehnyt kaikkensa hämärtääkseen sitä tosiasiaa, että pulassa ovat ensisijaisesti Irlannin pankit.

Minua raivostuttaa, että ikään kuin lohduksi Suomen valtionvarainministeri kertoo Irlannin julkisen sektorin joutuvan leikkaamaan menojaan ennenkuulumattoman ankarasti. "

" Haluaisin tietää, muun muassa, kuka ja ketkä liehuivat kulisseissa, kun eurooppalaisten pankkien stressitestit tehtiin. Kenen etu on ollut, että pankit päästettiin näennäisesti tutkittuina jatkamaan samaa vanhaa menoa. Ja ketkä kaikki jo tietävät, että Portugali on päiväjärjestyksessä, kunhan Irlannin päätökset on lyöty lukkoon, siis ketkä muut kuin Angela Merkel, jonka tähtäimessä ovat vaalit Saksassa runsaan kahden vuoden kuluttua. "

" Kun kuuntelen poliitikkojen selostuksia Irlannin asiassa, joka on siis pieni turbulenssi halutussa vapaassa markkinataloudessa, olen kuulevinani, että myös taloudelliset päätökset ovat järjenvastaisia, erilaisten pakkojen edessä muiden sanelemia hätäratkaisuja, niissä Euroopan pöydissä, joihin meilläkin oli niin kiire ensimmäisessä vaunussa. "

Jertta Blomstedt

Lue koko juttu täältä: http://www.yle.fi/radio1/asia/ulkomaanlehtikolumni...

paula (nimimerkki)

Onko jollain teistä tallessa noita Uusipaavalniemen Radio Rockin haastatteluja? Jäi itseltä kuuntelematta ja nyt niitä ei enää löydy Radio Rockin sivuilta.

Tommi Mäkinen (nimimerkki)
Muistakaa!! 2011 vaalit ovat tulossa (nimimerkki)

Joku täällä internettiä nähtävästi jo valvoo ......
www.adressit.com sivustoon se on jo kyntensä upottanut. Kyseinen sivusto ei ole enää kansan vapaan ilmaisun tai keskustelun paikka.

Toimituksen poiminnat

Tämän blogin suosituimmat kirjoitukset